09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش محرابی یا فرش سجاده ای کفپوش مناسب و مخصوص مساجد و حسینه و نمازخانه ها است که بافت آن در چند کیفیت مختلف توسط این کارخانه در کاشان انجام می شود.

فرش سجاده ای در سال های اخیر بیشتر شناخته شده است و مصرف آن در اکثر شهرها و حتی روستاهای کشور برای مفروش نمودن مساجد و حسینه ها رواج یافته است. به علت مردمی بودن بودجه مساجد اکثر مساجد قدیمی با فرش های نذر شده و هدیه شده توسط خود مردم مفروش می شد که تنوع نذورات و هدایا موجب می شد بی نظمی و ناهماهنگی در مفروشات مسجد ایجاد شود که ظاهر خوشایند و زیبایی نداشت. لذا با تولید سجاده فرش محرابی تغییراتی اساسی در ظاهر مساجد نهادینه شد و پس از آن دیگر مساجد بزرگ اقدام به تهیه فرش سجاده ای نمودند؛ زیرا این تولیدات به صورت یکپارچه می تواند تمامی فضای بزرگ مسجد را مفروش نموده و پرتی قابل توجهی هم ایجاد نمی شود. دور ستون ها قناسی و بخش های پرتی در ساختمان مسجد هم به زیبایی با این مدل فرش سجاده ای مفروش می شود و همچنین صفوف منظم و زیبایی هم برای نماز خواندن نمازگزاران ایجاد می شود.

یکی از اصلی ترین پارامترها در خرید فرش سجاده ای این است که قیمت آن مناسب باشد. لذا کارخانه کاشان در این زمینه هم تلاش کرده نیاز خریدار را به خوبی پوشش دهد و هر طرح و نقشه فرش محرابی را در چند کیفیت از نظر شانه و تراکم و یا جنس الیاف تولید می کند، بدین ترتیب هر کسی با توجه به هزینه خرید هر مدل فرش می تواند کیفیت مشخصی را برای تولید فرش سجاده انتخاب نموده وسفارشش را بر اساس آن ثبت کند. سفارش های بالای 500 متر هم با تخفیف در هزینه نصب همراه هستند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر