09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 5 خرداد 1397 در ساعت 12 : 31 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای تهیه بهترین تابلو فرش چاپی می توانید چاپ عکس شخصی خود روی فرش 1000 شانه ابریشمی مرغوب را در مجموعه پرسان پارس انجام دهید.

جنس فرش خام سفیدی که برای کار چاپ استفاده می شود در تهیه تابلو فرش چاپی زیبا و باکیفیت بسیار اهمیت دارد، تابلو فرش های چاپی زیبا با تصاویر شخصی شما زیباتر می شوند، اگر شانه و تراکم فرش بالا بوده و جنس نخ مرغوب و مناسب برای اینکار استفاده گردد. در حال حاضر افرادی که در حوزه چاپ سابلیمیشن فعالیت می کنند هم وارد حوزه چاپ عکس روی فرش شده اند و این محصولات در شهرستان های مختلف کشور در حال تولید می باشد.

در مجموعه پرسان پارس که عمده فعالیتش در کاشان است، در تولیدات تابلو فرش چاپی از مرغوب ترین فرش های ابریشمی هزار شانه این شهر استفاده می شود. دستگاهی هم که برای چاپ عکس روی فرش استفاده می شود کاملا اختصاصی و خاص می باشد و تنها کار چاپ روی فرش با آن انجام می شود؛ لذا تولیدات این مجموعه از نظر کیفیت بافت و جنس الیاف در بالاترین سطح ممکن بوده و چاپ شان هم در بالاترین سطح کیفی ممکن انجام می شود.

هزینه چاپ عکس روی فرش

یکی از مهمترین دغدغه خریداران تابلو فرش چاپی این است قیمت ارائه شده هر محصول متناسب با کیفیت باشد، یعنی یک محصولی که در سطح پایینی است با قیمت بالا به فروش نرسد. در حالی که بسیاری از مجموعه ها تابلو فرش چاپی را با کیفیت بسیار پایین و قیمت بالا ارائه می دهند و تعدادی از مشتریان هم که بر اساس قیمت گمان می کنند قیمت بالا نشان از کیفیت بالا هم دارد این مجموعه ها را برای خرید انتخاب نموده و در نهایت از خریدشان پشمیان می شوند. در این گالری تلاش شده این موضوع به صورت کامل بررسی شده و قیمت هایی که به مشتریان ارائه می شود کاملا کارشناسی شده و متناسب با کیفیت محصولات باشد. هزینه چاپ عکس روی فرش که کارشناسان به شما ارائه می دهند بر اساس پارامتر های کیفیتی و جنس الیاف و نحوه چاپ خوب این مرکز بوده و محصول خوب با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.  

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر