09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 33 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
پخش مستقیم مدل های جدید فرش و موکت تشریفاتی قرمز کاشان در گالری سایت پرسان پارس به قیمت عمده و با کیفیت های مختلف انجام می شود.
در ایران و بسیاری از کشور ها استفاده از فرش های رول کناره موسوم به فرش تشریفاتی در مراسمات خصوصب و دولتی رایج است و هدف از آن هم رنگ و جلا بخشید به فضا و رسمی نمودن محیط می باشد. در محیط های تجاری با هدف جلب نظر مراجعین معمولا استفاده از فرش و موکت تشریفاتی به صورت دائمی می باشد و فقط مختص مراسمات ویژه نیست و لذا این مراکز محصولی را انتخاب می کنند که دوام و ماندگاری بالا و قابلیت شستشو داشته باشد تا هزینه زیادی برایشان نداشته باشد.
همانطور که در گالری این سایت هم مشاهده کرده این فرش و موکت تشریفاتی انواع مختلفی دارد، این تنوع هم در طرح و رنگ آن مشهود است و هم در جنس الیاف و نوع بافتش هم وجود دارد و این عوامل در کنار هم قیمت هر مدل را تعیین می کند. مشتریانی که هدفشان استفاده دراز مدت از فرش تشریفاتی آن هم در یک محیط باز و پر رفت و آمد است، معمولا ترجیح می دهند یک مدل ساده و ارزان قیمت را انتخاب کنند، اما برعکس هتل های لوکس و برجسته که دکور محیط برایشان اهمیت زیادی دارد و یا آمفی تئاتر هایی که مراسمات ویژه و مهم را برگزار می کنند بیشتر از قیمت فرش تشریفاتی، کیفیت و زیبایی آن برایشان اولویت دارد، لذا در این گالری مشاهده نموده اید که ما تمامی انواع فرش و موکت تشریفاتی را اعم از موکت تشریفاتی ساده وارزان قیمت و یا فرش تشریفاتی مرغوب و زیبا با قیمت بالاتر را ارائه کرده ایم که انتخاب را برای خریداران راحتتر کنیم. علاوه براین مشتریانی که یک طرح و رنگ خاص از فرش تشریفات مد نظرشان است می توانند طرح و رنگ دلخواه خود را برای بافت به شکل اختصاصی سفارش دهند تا برایشان طراحی شود و پس از آن با کیفیتی که مد نظر خریدار است بافت فرش تشریفاتی انجام می شود.
ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر