09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 3 تير 1398 در ساعت 10 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کاربرد تابلو فرش ماشینی در کشور بالا است. بسیاری از شرکت های تولیدی یا بازرگانی از این محصول به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و یا به عنوان هدیه و عیدی به کارکنشان استفاده می کنند. طرح منظره و آیات قرآن در تولید تابلو فرش بسیار استفاده می شود و فروشنده های شهرستان های مختلف کشور از این تولیدات برای فروش به مصرف کننده ها استفاده می کنند. همین مصرف گسترده در سطح کشور موجب شده تا بازار فعالی برای این محصول در اکثر شهر ها وجود داشته باشد و اشتغال زایی زیادی در کشور شده است.

افراد فعال در حوزه فروش این محصول می دانند که با تهیه سفارشات خود از مراجع معتبر مسلما در تمامی سال نیازشان به بهترین شکل ممکن مرتفع می شود و قاعدتا بهترین محصولات را با کیفیت خارق العاده و قیمت کف در دسترس خواهند داشت و در فصل های پرفروش سال با کمبود جنس مواجه نخواهند بود.

اگر در حوزه فروش تابلو فرش ماشینی فعال هستید و یا علاقه مند هستید در این تجارت بزرگ کشوری سهمی داشته باشی می توانید با مجموعه بازرگانی بزرگ پرسان پارس که بهترین و متنوع ترین تولیدات را در اختیار دارد و در تمامی فصول سال تنوع و عرضه به موقع محصولاتش را حفظ می کند، وارد همکاری شوید.

انواع طرح تابلو فرش ماشینی

برای بافت تابلو فرش ماشینی طرح های مختلفی استفاده می شود که در بین مردم شناخته شده و محبوب باشد. در زیر تعدادی از انواع طرح تابلو فرش ماشینی که رایج بوده و توسط همه شرکت ها بافت می شود معرفی می گرد:

  • تابلو فرش ماشینی وان یکاد و آیت الکرسی
  • تابلو فرش ماشینی منظره یا طبیعت
  • تابلو فرش ماشینی طرح گل و گلدان یا سبد گل
  • تابلو فرش ماشینی طرح فرانسوی یا اروپایی
  • تابلو فرش ماشینی طرح اسب یا حیوانات
  • تابلو فرش ماشینی تندیس

تابلو فرش ماشینی منظره

تابلو فرش ماشینی وان یکاد و منظره

تابلو فرش ماشینی در طرح و نقشه های متنوعی بافت می شود که عمده این نقشه ها در فوق ذکر شد. معروف ترین و پرفروش ترین این نقشه ها تابلو فرش طرح آیه قرآنی وان یکاد و تابلو فرش منظره است؛ به همین دلیل شما با هر شرکتی که عرضه کننده تابلو فرش ماشینی باشد ارتباط برقرار کنید، متوجه خواهید شد که تابلو فرش طرح آیات قرآنی و منظره بیشترین تنوع را دارد. طرح های تابلو فرش ارپایی یا طرح گل هم از جمله نقشه های دیگری هستند که در بافت تابلو فرش ماشینی استفاده می شوند.

تابلو فرش وان یکاد

قیمت عمده تابلو فرش ماشینی

در هر منطقه از کشور طرح و نقشه های خاصی از تابلو فرش ماشینی مورد پسند عموم است و به همین دلیل عرضه انواع تابلو فرش آیه و منظره و فرانسوی در تنوع خوب و تیراژ بالا در این مجموعه صورت می گیرد. با توجه به اینکه مشتریان اصلی ما بنک دار ها و پخش کننده های مراکز استان ها هستند، قیمت تمام شده محصولات حداقل می باشد و خریداران می توانند با خیال راحت طرح های مورد نظرشان را خریداری کنند.

برای دریافت کامل طرح های جدید هم می توانید از گالری سایت فرش پرسان پارس دیدن نمایید و هم شبکه های تلگرامی ما را دنبال نمایید. کارشناسان لیست قیمت جدید تابلو فرش ماشینی و طرح های جدید را برای شما ارسال می کنند. خریدارانی که برای منزل خود به دنبال تابلو فرش مناسب هستند با مبلغی معادلی 180.000 تومان الی 300.000 تومان می توانند یک تابلو فرش زیبا و با کیفیت خریداری کنند که این قیمت با توجه به نوع قاب و ابعاد تابلو فرش متغیر است.

 

تماس

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر