09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 24 آذر 1396 در ساعت 13 : 55 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع فرش ماشینی گرد و بیضی شکل با نقشه جدید در ابعاد بزرگ طبق سفارش خریدار در مرکز خرید پرسان پارس طراحی و تولید می شود.

جامعه ایران در دهه اخیر تغییرات جمعیتی زیادی داشته است که این تغییرات در صنعت فرش بی تاثیر نبوده است. برای مثال کاهش قابل توجه ازدواج و تشکیل خانواده، تغییر سبک زندگی قشر متوسط جامعه و مدرن شدن دکوراسیون و خارج شدن از سبک سنتی قبل، همچنین تغییر معماری داخلی منازل همگی در میزان و نوع خرید فرش تاثیر زیادی داشته است. استفاده بیشتر از مبلمان هم باعث شده میزان نیاز به فرش کمتر شود و د مقابل فرش هایی که دارای شکل هندسی خاص هستند و برای استفاده در وسط مبلمان مناسب هستند، میزان فروششان افزایش یافت است.

خرید فرش ماشینی گرد برای دکوراسیون

فرش گرد یا بیضی فرش های سفارشی هستند که برای استفاده در دکوراسیون جدید و مدرن کاربرد دارند. این محصولات هنوز مصرفشان به حدی افزایش نیافته که ابعاد مختلف به صورت عمده تولید شده و به بازار عرضه شود تنها روش خریدشان انتخاب طرح و سفارش بافت آن می باشد. این مجموعه با توجه به سابقه طولانی که در حوزه بافت فرش های سایز بزرگ و سفارشی دارند، سفارش بافت فرش گرد را نیز انجام می دهد و نمونه های متعددی که تاکنون تولیداشان توسط این مرکز انجام شده هم در گالری سایت قرار داده شده است.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر