09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

جدیدترین انواع فرش تشریفاتی هتلی با طراحی و رنگبندی متفاوت و سفارشی را در این گالری می توانید با قیمت عمده برای هتل یا تالار خود تهیه کنید.

هتل ها و تالار ها مکان هایی هستند که مجلل بودن و زیبایی هرچه بیشتر دکوراسیون داخلی و خارجی آن اهمیت زیادی دارد و یک دیزاین شیک و متفاوت داخلی و یک نما و معماری جذاب و خاص خارجی می تواند کمک زیادی به جذب مشتریان بیشتر کند.

در بخش داخلی هتل آنچه بعد از دیوارها و درهای شکیل و کار شده مخاطب را تحت تاثیر قرار می دهد کفپوشی است که در راهرو، راه پله و یا در لابی هتل استفاده شده است که بسیار هم مورد توجه بوده و افرادی که در این مکان ها فعالیت دارند یا دیزان آن را بر عهده دارد به اهمیت این موضوع کاملا واقف هستند. استفاده از فرش تشریفاتی زیبا برای راه پله راهرو و یا ورودی می تواند تاثیر چشم گیری بر زیباتر شدن محیط داشته باشد. در شرکت های تولیدی فرش متاسفانه کارخانه ای که به صورت خاص و منحصر به فرد تولید فرش هتلی را انجام دهد نداریم و تولید چنین محصولات معمولا جزء کارهای متفرقه این شرکت ها به شمار می روند، لذا یافتن فرش رولی تشریفاتی چه قرمز و چه در رنگ و طرح خاص و سفارشی همواره کار دشواری بوده و جستجو در بازار هم نتیجه ای در بر ندارد. چرا که فرش تشریفاتی یک محصول کاملا سفارشی به شمار می رود و برای تهیه آن ناچارا باید با شرکتی که تولید آن را انجام دهد ارتباط داشته باشید. فرش تشریفاتی در گالری پرسان پارس دارای بیشترین تنوع در طرح و نقشه و کیفیت می باشد و به همین دلیل تنوع قیمتی خوبی هم دارد و می توان برای مفروش نمودن فضاهای مشابه با چنین کاربری هم از این کناره فرش ها استفاده نمود. مشتریان در انتخاب طرح و نقشه برای فرش تشریفاتی و همچنین رنگبندی آن محدودیت نداشته وسفارشات طبق میل و خواسته شان طراحی و تولید می شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر