09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پشتی فرش ماشینی که در طرح و نقشه های جدید با فوم فشرده مرغوب تولید می شود، در این سایت با تنوع بالا و قیمت ارزان به سراسر کشور عرضه می گردد.

پشتی فرش را در همه خانه های ایرانی به خصوص منازل سنتی تر می توان مشاهده نمود. استفاده از پشتی فرش در گذشته هم رایج بود و مردم از دستبافته های خودشان پشتی تهیه نموده و با پرز یا پشم داخل پشتی ها را پر می کردند. در ابتدای تولید پشتی فرش ماشینی نحوه تولید و پرکردن پشتی بسیار ساده بود. تنها نقشه لاکی سنتی طرح ترکمنی توسط کارخانه ها برای رویه پشتی انتخاب می شد و پس از آن پر نمودن آن هم با سنگریزه گچ و کارتن انجام می شد. امروزه روند تولید پشتی فرش دیواری بسیار متفاوت تر از گذشته انجام می شود. رویه های بسیار زیبا و متنوع در شانه و تراکم مختلف که عمدتا با طرح و نقشه فرش های روز بازار همخوانی دارند، توسط کارخانه های فرش بافت می شوند، رویه های بافت شده پس از آهار و آماده شده به کارگاه های تولید پشتی که عمدتا در کاشان فعال هستند، انتقال می یابند و در آنجا پر نمودن پشتی با فوم فشرده مرغوب یا پرز انجام می گردد.

پشتی فرش ماشینی جدید

نتیجه این روش در تولید پشتی این است که تنوع محصولات بیشتر شده و تنها طرح سنتی پشتی در بازار نیست بلکه طرح های زیبا و جدیدتری هم در بازار از پشتی فرش می توان یافت که در منزل و با فرش می شود ست نمود. در نتبجه دیگر پشتی یک وسیله سنتی تزیینی به شمار نمی رود و کاربرد آن بیشتر شده و برای همه خانه ها امکان مصرف دارد. اگر قصد دارید از طرح فرشی که در منزل دارید پشتی فرش تهیه کنید تا با آن ست شود کافی است از آن یک عکس گرفته و برای مشاورین مجموعه ارسال نمایید تا همان طرح و یا نمونه مشابه آن را در قالب پشتی فرشی زیبا برای شما آماده نموده و ارسال نمایند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر