09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 14 تير 1396 در ساعت 19 : 57 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش گبه ماشینی سنتی که در کارخانه های کاشان بافت می شود، با قیمت عمده مناسب به افرادی که در حوزه فروش این محصول فعال هستند توسط این مجموعه عرضه می گردد.

گبه ماشینی را می توان جزء محصولاتی برشمرد که جدید بوده و بازار فروش خود را در همین سال های اخیر به دست آورده اند. علت محبوبیت این کفپوش ها این است که بر خلاف گلیم که تارو پود ندارد و خشک است، گبه همچون فرش دارای خاب بوده و نرم است و در عین حال نسبت به فرش بسیار ارزان تر بوده و برای افرادی که میخواهند منزل یا فضای محل کارشان را با یک کفپوش ارزان قیمت مفروش نمایند بسیار مناسب است. طرح و نقشه گبه بسیار ساده و سنتی می باشد و با الهام از دستبافته های اصیل عشایری طراحی و تولید شده است؛ همین سادگی نقشه های سنتی برای بسیاری از مشتریان جذاب است و همین ویژگی گبه است که مشتریان زیادی را جذب خود می کند.

خرید عمده گبه ماشینی سنتی کاشان

همانطور که میدانید کاشان معدن اصلی تولید انواع گلیم و گبه کشور محسوب می شود و فروشنده های فرش و گلیم از اقصی نقاط کشور برای تهیه محصولات مورد نیازشان یا با کارخانه های این منطقه ارتباط برقرار می کنند و یا به صورت حضوری برای خرید به این منطقه سفر می کنند. مجموعه هایی چون پرسان پارس که به صورت تخصصی در زمینه تولید و پخش انواع کفپوش ماشینی شامل فرش، گلیم، تابلو فرش و گبه ماشینی فعالیت دارند می توانند مرجع بسیار مناسبی برای تامین کالای مورد نیاز مغازه دار ها و بنک دارها باشند. با توجه به اینکه این مجموعه ها تنها به شکل عمده فروش دارند، قیمت رقابتی و مناسبی را به مشتریانشان می دهند که می تواند برای راحتتر شدن فروش این افراد بسیار خوب باشد. علاوه براین داشتن دسترسی کامل به شرکت های مختلف تولیدی موجب شده تا تنوع محصولاتی که توسط این شرکت ها عرضه می شود بسیار بیشتر و بهتر از یک شرکت تولیدی باشد که تنها دارای یک محصول تولیدی هستند.

پخش عمده گبه ماشینی به سراسر ایران

گبه ماشینی تولیدی در این مجموعه دارای سایزبندی کامل در ابعاد استاندارد می باشد و تعدادی از طرح ها نیز به شکل رولی در عرض نیم متر تا سه متر و با طول بیش از 30 متر بافت می شود. مشتریان عزیز می توانند سفارشات خود را از طریق تماس یا تلگرام به کارشناسان فروش ارائه دهند، تا پس از طی مراحل ثبت سفارش بافت و ارسال سفارشات این عزیزان در مدت زمان کوتاهی در هر جای ایران که فعالیت دارند انجام شوند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
7 / 10
از 2 کاربر