09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 5 مرداد 1396 در ساعت 18 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش های چاپی برای داشتن کیفی خوب و ظاهر زیبا نیاز به فرش ساده باف سفید مرغوب دارند که شانه و تراکم بالا و قیمت مناسب داشته باشد.

پیشرفت و علم و فناوری در صنعت فرش ماشینی تحولات زیادی ایجاد نموده است و بالا رفتن دانش فنی تولید کننده ها و افزایش مهارتشان در تولید موجب شده محصلاتی که اکنون تولید می شود نسبت به گذشته بسیار زیباتر و پیشرفته تر باشند. بالا رفتن میزان تولید و افزایش تعداد قبا نیز موجب شده اکثر شرکت های بزرگ به سوی تولید محصولات خلاقانه و جدید روی آورند و این امر موجب شده تا همواره بازار فرش و تابلو فرش برای مشتریان جذاب باشد.

تابلو فرش ماشینی یک محصول جانبی در کارخانه فرش محسوب می شود که بافتش در کنار فرش 9 متری انجام می شود. در گذشته تنها برای خالی نماند عرض دستگاه و جلوگیری از بافت برزنت و کاهش هزینه ها تولید تابلو فرش صورت می گرفت و بازاریابی چندانی هم بر روی این محصول صورت نگرفته بود، لذا بازار فروشش هم محدود بود؛ اما امروزه با افزایش حجم تولید این محصول، برای جلوگیری از انباشتگی این محصول در کارخانه و بالا بردن جذابیت آن برای مشتری کیفیت و تنوع این محصولات نسبت به گذشته افزایش قابل توجهی داشته است و تابلو فرش ماشینی یک محصول پرفروش به شمار می رود. در کنا این تابلو فرش های بافتی برخی از افراد فعال در حوزه فروش این محصول با یک طرح خلاقانه و جدید تولید آن را به صورت چاپی بر روی تابلو فرش سفید خام انجام می دهند که برخی از نواقص تابلو فرش ماشینی بافتی را رفع نموده است.

در تابلو فرش چاپی تعداد رنگ طرح مطرح نیست و عکس های مختلف بدون نیاز به طراحی در زمان کوتاهی به تابلو فرش ماشینی زیبا تبدیل می شوند. علاوه بر این هزینه تهیه این محصول هم بسیار مناسب بوده و نسبت به کیفیت بالایی که دارد توجیه اقتصادی دارد.

پخش عمده تابلو فرش سفید خام جهت چاپ

تابلو فرش چاپی برای اینکه از نظر کیفیت و زیبایی درجه یک باشد و نقصی در ظاهر و دوام آن وجود نداشته باشد، لازم است به صورت حرفه ای تهیه شود. داشتن مهارت و تجربه در تولید محصولات بهتر بسیار مئثر است. برای مثال این مجموعه در ابتدای امر، طرح های مختلف را بر روی فرش ساده از جنس اکریلیک و پلی استر (ابریشم مصنوعی) انجام داد. تست ها بر روی این نوع فرش ها در شانه و تراکم مختلف انجام شد و نتایج حاصل نشان داد که بهترین فرش خام برای تولید بهترین تابلو فرش باید دارای الیاف ابریشم مصنوعی در شانه و تراکم بالا باشد. داشتن طول خاب کوتاه در این  نوع فرش به جذب بهتر رنگ و طبیعی تر شدن ظاهر محصول کمک زیادی می کند. اما بر اساس سلیقه های مختلف ممکن است برخی مشتریان ترجیح دهند از فرش خام اکریلیک در کیفیت 1200 شانه برای چاپ استفاده نمایند. لذا این مرکز انواع فرش خام سفید در شانه و تراکم مختلف که با نخ اکریلیک یا پلی استر بافت شده اند را به شکل عمده در اختیار مشتریانش قرار می دهد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر