09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 29 آذر 1396 در ساعت 18 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش چاپی که به شکل سفارشی از عکس شخصی شما با کیفیت عالی روی فرش ابریشمی مرغوب به شکل پشت رو چاپ شود در این مجموعه قیمت فروش مناسبی دارد.

چاپ عکس روی تابلو فرش مدتی است که رونق خوبی در بازار شهرستان های مختلف سطح کشور به دست آورده و این امکان برای مردم فراهم شده که با صرف هزینه کم در زمان کوتاهی بتوانند یک تابلو فرش زیبا از عکس شخصی خود داشته باشند. تجربه ما در زمینه تولید و پخش این محصولات نشان می دهد که اکثر مشتریان تمایل دارند از این تابلو فرش چاپی برای هدیه دادن به نزدیکانشان استفاده کنند و معمولا هم اکثر خریداران به اینکه یک هدیه فوق العاده و جذاب برای دوستانشان بوده اذعان دارند. اما رونق یک محصول در بازار همواره موجب می شود افراد مختلف برای کسب سود بیشتر به سمت تولید و فروش آن روی آورند و این امر موجب می شود گاها نمونه های بی کیفیت که ناشی از تولید غیر اصولی است و نداشتن تجربه کافی است نیز به بازار عرضه شود که نتیجه آن ایجاد نارضایتی در مشتریان است. بنابراین اگر قصد تهیه تابلو فرش چاپی از یک طرح خاص یا چهره خود دارید بهتر است مجموعه هایی را برای انجام سفارشتان انتخاب کنید که داراب تجربه و تخصص بالا در این حوزه باشند.

مجموعه هایی که به صورت تخصصی در حوزه عرضه فرش و تابلو فرش فعال هستند، بهترین فرشی که برای چاپ باید استفاده شود را می شناسند و در مورد دمای بهینه و زمان لازم برای انجام فرآیند چاپ روی الیاف فرش اطلاعات کافی دارند. بنابراین تابلو فرش چاپی تولیدی این مراکز علاوه بر داشتن ظاهر خوب و جلوه عالی کیفیت و ماندگاری بالایی هم دارند.

تابلو فرش چاپی

افراد فعال در حوزه فرش و یا چاپی و پخش تابلو فرش با مجموعه پرسان پارس آشنایی کامل دارند و تعداد زیادی از این عزیزان هم حتی فرش مورد نیاز خود برای چاپ را هم از طریق این مجموعه تهیه می کنند. محصولات چاپی این مجموعه علاوه بر فروش در شهرستان های مختلف کشور به کشور های عربی حوزه خلیج فارس هم صادر می شود و افرادی که در اروپا هم کار چاپ روی تابلو فرش را آغاز نموده اند فرش خام مورد نیازشان برای چاپ را از این مجموعه تهیه می کنند که این موضوع نشان از کیفیت بالای محصولات این مجموعه دارد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 6 کاربر