09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش هتلی یا همان فرش تشریفاتی یک مدل از انواع فرش های سفارشی خاص می باشد که به شکل اختصاصی با قیمت عمده مناسب به هتلداران و خریداران عمده عرضه می شود.

هتل های لوکس و درجه یک مکان هایی با دکوراسیون خاص هستند که ظاهر و زیبایی در این فضاها حرف اول را می زند و مراجعین این مکان ها به لوکس و درجه یک بودن فضای داخلی و بیرونی این اماکن اهمیت زیادی می دهند و لازم است از بهترین ها برای تزیین این فضاها استفاده نمود. فرش یکی از کالاهایی است که در هتل، تالار و... بیشترین دید و تاثیر را در زیبایی دارد و لازم است در انتخاب و خرید آن توجه لازم را داشت. در ورودی هتل ها، راهرو و راه پله این مکان ها معمولا از فرش هایی موسوم به فرش تشریفاتی استفاده می شود که عمدتا دارای رنگ قرمز با حاشیه کرم ساده است، اما برخی از مشتریان خاص ترجیح می دهند طرح و رنگ متفاوتی برای فرش تشریفات انتخاب نموده و سفارش دهند.

تاکنون هتل های زیادی در داخل ایران و خارج از کشور برای تهیه فرش مورد نیازشان به مجموعه پرسان پارس افتخار داده و سفارششان را در این مجموعه به ثبت رسانده اند و پس از خرید هم نمونه های مفروش شده از فرش تشریفاتی در هتل یا محل کار خود را برای مجموعه ما ارسال نموده اند.به این ترتیب شما اگر یک طرح و رنگ خاص را برای خرید در نظر داشته باشید با سر زدن به گالری می توانید نمونه های مشابه را که توسط مشتریان پیشین خریداری شده و در فضاهای مختلف پهن شده را مشاهده کنید و بر اساس کیفیت و ظاهر و زیبایی هر کدام محصول دلخواهتان را انتخاب کنید. انتخاب طرح و رنگ محدودیتی ندارد و شما می توانید طرح و رنگ دلخواه خود را برای بافت فرش تشریفاتی در تیراژ مورد نظرتان را سفارش دهید.

فرش هتلی

فرش هتلی

فرش تشریفاتی هتل کتیبه همدان

تصویر فوق مربوط به هتل کتیبه همدان است که یکی از بزرگترین و لوکس ترین هتل های این شهر به شمار می رود و موکت فرش تشریفاتی که برای ورودی و راه پله این مکان استفاده شده با قیمت مناسب و بسیار ارزان بوده است و همانطور که مشاهده می کنید، ظاهری متفاوت و زیبا به فضای داخلی و ورودی این هتل داده است. طرح های خاص و شکیل دیگری هم در گالری همین سایت بخش فرش و موکت تشریفاتی می توانید مشاهده نمایید تا انتخاب خوب و مناسبی برای محل مورد نظرتان داشته باشید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر