09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 36 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با توجه به تعداد بالای مساجد و حسینه ها در شهر های مختلف کشور و نیاز بالا به کفپوش های مناسب این فضا ها لازم است کارخانه های فرش محصولات ویژه ای را برای این اماکن اختصاص دهند. در سال های گذشته معمولا از فرش های کلاسیک 500 شانه و یا 700 شانه برای مفروش نمودن مساجد استفاده می شد، اما مشکل این فرش ها این بود که تنها در ابعاد استاندارد و مشخصی بافت می شدند و از آنجایی که فضای این مکان ها معمولا بزرگ بوده و دارای قناسی می باشد، فرش تهیه شده تمامی فضا را پوشش نمیداد و بخش های متعددی یا خالی می ماند و یا با موکت و تکه های فرش مفروش می شد که این امر موجب ایجاد یک فضای بی نظم و ناخوشایند می گردید. لذا پس از مدتی تولید فرش ماشینی سجاده ای در کارخانه های کشور آغاز شد که استفاده از این مدل فرش ها موجب می شود علاوه بر نظم دادن و زیباتر شدن این مکان ها صفوف نماز هم مرتب شده و تمامی فناسی ها هم با فرش یک دست و یکپارچه پوشش داده شود.

قیمت فرش ماشینی سجاده ای

با توجه به اینکه هر مسجد یا حسینه بودجه مشخصی دارد، نمی توان تنها یک محصول تولید نمود و تمامی مساجد را با همان مفروش نمود، بلکه می باست این محصولات تنوع کیفیت و قیمت خوبی داشته باشند تا هر خریداری با توجه به بودجه ای که در اختیار دارد به راحتی بتواند محصول مورد نظرش را تهیه کند. لذا در این مجموعه فرش هایی که تصاویرشان در گالری فرش سجاده ای قرار داده شده اند در چند کیفیت به شرح زیر تولید می شوند:

فرش 440 شانه BCF

فرش 440 شانه پلی استر

فرش 500 شانه پلی استر

فرش 500 شانه پلی استر اکریلیک

فرش 500 شانه تمام اکریلیک

فرش 700 شانه تراکم 2550 تمام اکریلیک

با توجه به دسته بندی فوق محصولات تولیدی قیمت گذاری می شوند و بدین ترتیب هر خریداری با هر بودجه ای به راحتی می تواند محصول مورد نظرش را تهیه نماید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر