09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 27 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع فرش سجاده ای سفارشی با شانه و تراکم مختلف و قیمت مناسب در اندازه های دلخواه خریداران توسط مجموعه پرسان پارس تولید و به سراسر کشور توزیع می گردد.

همانطور که می دانید مصرف بالای فرش در مساجد و حسینه های سراسر کشور، نمازخانه ادارات و مدارس و دانشگاه ها موجب شده تا کارخانه های فرش ماشینی کاشان مدل خاصی از فرش را با نام فرش سجاده ای مخصوص این اماکن تولید کنند. زیرا تمامی این فضاها یکسری ویژگی مشترک دارند که این ویژگی ها موجب شده نیازمند استفاده از فرش هایی با مشخصات خاص شوند. یکی از این ویژگی ها بزرگ بودن فضای این مکان ها و داشتن ستون در وسط فضا می باشد. در چنین حالتی استفاده از فرش های رایج 6 و 9 و 12 متری کلاسیک نمی تواند مفید باشد، چرا که ئر بخش ستون ها مفروش نمودن با مشکل روبه رو خواهد بود، علاوه براین استفاده اصلی از این امکان برای نماز می باشد که داشتن طرح محراب در فرش سجاده ای به نظم صفوف نماز و همچنین ایجاد یکپارچگی و زیبایی بیشتر به این محیط کمک زیادی می کند.

فرش سجاده ای از نظر قیمتی هم بسیار انعطاف پذیر است و یک طرح مشخص را می توان در شانه و تراکم مختلف و همچنین با الیاف مختلف اعم از اکریلیک، پلی استر و یا درصد دار تولید نمود و در نتیجه قیمت ها هم متنوع می شود. این تنوع قیمت به خریدارانی که می خواهند یک بودجه مشخص را بابت مفروش نمودن مسجد هزینه کنند بسیار کمک می کند. زیرا کارشناسان با توجه به متراژ مورد نیازشان و همچنین بودجه ای که دارد، می توانند تعیین کنند فرش سجاده ای را با چه شانه و تراکم و چه الیافی می توان برایشان بافت نمود.

 

فرش سجاده ای

در این مرکز هم یک لیست قیمت کامل از انواع تولیدات مجموعه و همچنین طرح های مختلف سجاده فرش در اختیار خریداران قرار می گیرد. بدین ترتیب مشتری می تواند یک طرحی را که پسندیده را با کیفیتی که در نظر دارد و هزینه اش برای خرید مناسب است را تعیین نموده و سفارشش را براین اساس ارائه دهد. اطلاعات تکمیلی و نحوه خرید، ارسال و نصب را کارشناسان به صورت کامل به تفصیل در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر