09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 24 آذر 1396 در ساعت 13 : 7 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ساده باف سفید که به صورت خام بدون هیچ گونه نقشه و طرحی در کارخانه های فرش تولید می شود برای همکارانی که در حوزه چاپ تابلو فرش فعالیت دارند به صورت عمده در این مرکز به فروش می رسد.

تولید تابلو فرش چاپی در بازار موجب ایجاد تحول و تغییرات زیادی شد. حوزه فروش تابلو فرش ماشینی چاپی به سرعت رونق گرفته و در شهرستان های مختلف گسترش یافته است. در عین حال مشتریانی که قبلا خریداران اصلی تابلو فرش یافتی بودند کاهش یافته و مصرفشان کاهش پیدا کرده است. در حوزه تبدیل عکس به تابلو فرش تابلو فرش های چاپی بسیار موفق عمل نموده اند و عمدتا افرادی که قصد دارند عکس شخصی خود را به تابلو فرش تبدیل نمایند به علت سرعت بالای تولید این محصولات، قیمت مناسب و کیفیت و وضوح بالای تصاویر تولیدی در این حالت بیشتر از این محصولات استقبال نموده اند.

پخش عمده تابلو فرش سفید خام

استقبال بی سابقه مشتریان از تابلو فرش های چاپی موجب شده تا افرادی زیادی در شهرستان های مختلف کشور که در حوزه چاپ فعالیت دارند، ابدیل عکس به تابلو فرش به روش چاپی را نیز انجام دهند، این امر موجب شده تا حجم بالایی از فرش خام ساده باف سفید برای این عزیزان نیاز باشد. در گالری فرش پرسان پارس این امکان فراهم شده که همکارانی که نیاز به فرش سفید ساده باف برای چاپ دارند، به راحتی به مرغوب ترین این محصولات دسترسی داشته باشند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر