09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 4 آذر 1398 در ساعت 18 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

جدیدترین مدل های فرش 1200 شانه تراکم 3600 توسط کارخانه فرش ماشینی کاشان در فروشگاه آنلاین فرش پرسان پارس به فروش می رسد.

با افزایش تولید داخلی در زمینه فرش ماشینی با کیفیت بالا مثل فرش 1200 شانه تراکم 3600 میزان واردات این محصولات از سایر کشورها کاهش می یابد.

سرانه مصرف فرش ماشینی در ایران بالا است و واردات فرش با وجود اینکه اصلا اقتصادی و درست نیست و در دراز مدت موجب رکود در صنعت فرش ماشینی می شود، اما در حال حاضر یک فضای رقابتی ایجاد نموده که نتیجه آن بهبود کیفیت و مناسب شدن قیمت فرش ماشینی کاشان شده است. اگر تولیدات داخلی توانمندی رقابت با محصولات خارجی را داشته باشند و از نظر قیمت و کیفیت در سطح بالاتری باشند نگرانی در زمینه واردات فرش خارجی وجود نخواهد داشت.

کارخانه فرش کاشان با راه اندازی فروش آنلاین فرش 1200 شانه گامی در جهت حمایت از کالای داخلی و رونق کسب و کار برای جوانان این مرز و بوم برداشته است.

تولید فرش 1200 شانه جدید

محصولات فرش 1200 شانه کاشان به شکل فرش گل برجسته (High Bulk) و معمولی در رنگ بندی جدید در حال تولید هستند.

در راستای رقابت با تولیدات خارجی و بهبود کیفیت محصولات کارخانه های بزرگ کشور اقدام به تولید فرش های ماشینی در شانه و تراکم بالا نموده اند که حاصل آن وارد شدن فرش ماشینی 1200 شانه تراکم 3600 به بازار های داخلی و خارجی بوده است. این مدل فرش های جدید با ظرافت بالا و کیفیت بافت خوبی که دارند، توانسته اند حجم بالایی از خرید و فروش های فرش در بازارهای ایران و بین المللی را به خود اختصاص دهند که رونق بازار، قوی تر شدن کارخانه های فرش و رضایت مشتریان حاصل این تغییرات در حوزه تولید بوده است.

کارخانه تولید فرش ماشینی کاشان با هدف رضایت مندی مشتریان گرامی و جهت دسترسی آسان خریداران در سراسر کشور اقدام به فروش آنلاین فرش 1200 شانه نموده است که در ادامه توضیحات بیشتری در این خصوص خواهیم داد.

فروش آنلاین فرش 1200 شانه

مزایای فروش آنلاین فرش ماشینی

فرش 1200 شانه کاشان با نقشه های ظریف و ریز بافت چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند که با ممکن شدن فروش آنلاین فرش ماشینی در کاشان دست خریداران بسیار بازتر از گذشته شده است.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی خرید و فروش آنلاین فرش 1200 شانه هم بیشتر از گذشته شده است و خریداران جدید ترجیح می دهند به جای وقت گذراندن در شلوغی بازار و خرید محصول مورد نظرشان با قیمت بالا در شهر فرش و دیگر نمایشگاه ها و انتخاب از بین چند طرح محدود، با آسایش و راحتی کامل از برندهای برجسته و خوشنام کشور به صورت مستقیم خریدشان را انجام دهند که در نهایت قیمت تمام شده فرش نیز برایشان به حداقل رسیده و محصول خریداری شده را بدون زحمت درب منزل دریافت می کنند.

برخی از مزایای خرید اینترنتی فرش ماشینی 1200 شانه به صورت زیر می باشد:

  • امکان انتخاب از بین طرح، رنگ و ابعاد دلخواه
  • ارسال رایگان فرش های خریداری شده تا درب منزل
  • تسویه وجه کالای خریداری شده در هنگام تحویل فرش
  • ارائه ضمانت نامه 60 ماهه توسط کارخانه فرش ماشینی کاشان
  • امکان بافت فرش گرد، فرش بیضی و فرش مستطیلی با یک طرح و رنگ جهت ست کردن


فرش 1200 شانه جدید

قیمت فرش 1200 شانه در خرید اینترنتی

فرش 1200 شانه کاشان به همراه فرش 1500 شانه از جدیدترین تولیدات ماشینی به شمار می روند که در خرید اینترنتی از قیمت بسیار مناسب تری برخوردار هستند.

چنانچه برای خرید اینترنتی فرش ماشینیبه دنبال ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشید بهترین گزینه انتخاب فروش آنلاین فرش 1200 شانه می باشد چرا که بدون واسطه و از درب کارخانه تمامی فرش ها برای خریداران سراسر کشور ارسال می شوند.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت فرش ماشینی کاشان

این مقاله را مطالعه نمایید: خرید اینترنتی فرش ماشینی

 

مشخصات فنی فرش ماشینی 1200 شانه

الیاف هر فرش مهم ترین فاکتور کیفیت آن محصول می باشد که در فرش 1200 شانه کاشان از نخ اکریلیک هیت ست شده در خاب فرش استفاده می کنند که علاوه بر نرمی و عدم پرزدهی باعث افزایش طول عمر فرش نیز خواهد شد.

از دیگر مشخصات فنی در فروش آنلاین فرش 1200 شانه می توان به دستباف گونه بودن قالی اشاره کرد که نشان دهنده ظرافت نخ های موجود در بافت فرش می باشد. ضخامت فرش ماشینی 1200 شانه به دلیل ظرافت بسیار زیاد 1±7 میلی متر می باشد که شاید برای آن دسته از خریدارانی که به دنبال ضخامت و نرمی فرش زیر پا هستند چندان مناسب نباشد.

ابعاد و مدل های فرش 1200 شانه کاشان

امروزه علاوه بر مدل های مستطیلی شکل که در ابعاد مختلف بافت می شوند فرش 1200 شانه تراکم 3600 به شکل فرش گرد و فرش ماشینی بیضی نیز در کاشان تولید می شود.

انتخاب مدل فرش ماشینی 1200 شانه با توجه به سلیقه و فضای دکوراسیون منزل شما می تواند مستطیل، گرد و یا بیضی باشد اما در انتخاب رنگ آن به هماهنگی آن با سایر لوازم منزل از جمله پرده ها و مبلمان توجه داشته باشید همچنین در خصوص ابعاد فرش 1200 شانه کاشان سعی کنید طوری باشد که نقشه فرش زیر مبلمان محو نشود تا علاوه بر زیبایی دکوراسیون منزل شما به تار و پود آن نیز آسیبی نرسد.

مدل فرش 1200 شانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر