09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 4 دی 1397 در ساعت 12 : 7 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش 700 شانه تراکم 2550 ارزان ترین فرش با کیفیت و خوب کاشان است که ظاهر دستباف گونه خوب و دوام بالایی دارد و به صورت خرید اینترنتی در این سایت عرضه می گردد.

بالا بودن تراکم و شانه فرش همواره برای خریداران نشانی از کیفیت و برتری آن می باشد. برای مثال در انتخاب بین فرش 1000 شانه و فرش 700 شانه قطعا هر خریداری فرش هزار شانه را برمی گزیند. اما آنچه باعث شده تا توازن در فروش این محصولات ایجاد شود. تفاوت قیمتی است که این تولیدات با هم دارند.

فرش 700 شانه چیست؟

برای توضیح فرش 700 شانه به صورت کامل می توانید در بخش گالری سایت ماژول مربوط به این محصول توضیحات کاملی را دریافت کنید. اما در اینجا به صورت خلاصه بیان می شود که فرش 700 شانه با داشتن بافت خوب و ظاهر زیبا و تنوع بالایی که دارد در بسیاری از شهر های کشور توانسته فروشی حتی بیشتر از محصولات دیگر چون فرش 1200 شانه و یا فرش هزار شانه بدست آورد. چراکه دوام بالا و قیمت ارزان فرش ماشینی هفتصد شانه یاعث شده طرفداران بیشتری داشته باشد.

 

فرش 700 شانه

عکس فرش ماشینی 700 شانه

در خرید اینترنتی فرش مهمترین فاکتور برای داشتن فروش بالا ارائه عکس فرش ماشینی خوب و با کیفیت است. چرا که انتخاب فرش از روی عکس کار آسانی نیست و لازم است یک عکس خوب از زوایای مختلف فرش به مشتری نمایش داده شود تا نسبت به رنگبندی و رخ زیبای فرش اطمینان حاصل کند. لذا تولیدات این مجموعه که در گالری ارائه شده اند با کیفیت خوب در اختیار مشتریان قرار داده شده است و در صورت نیاز به عکس های بیشتر مشتریان می توانند طرح مورد نظر را برای کارشناسان ارسال نموده و عکس فرش های مختلف 700 شانه یا 1000 شانه را با کیفیت بالاتر و تنوع بیشتر دریافت نمایند.

قیمت فرش 700 شانه مشهد و کاشان

همانطور که می دانید بزرگترین برندهای تولید کننده فرش ماشینی کاشان و مشهد  فعالیت دارند و لذا مهمترین سوالی که برای مشتریان مطرح است این است که فرش مشهد بهتر است یا فرش کاشان؟ کدامیک قیمت بیشتری دارند و دلیل آن چیست؟

فرش مشهد برند قدیمی و شناخته شده ای است که در حدود نیم قرن از شروع فعالیت آن در کشور می گذرد و لذا برندی شناخته شده معتبر و البته به همین دلیل گران قیمت هم می باشد. اما در کاشان برندهای تلوید مختلفی فعال هستند که رقابتی تر فعالیت می کنند و برای داشتن فروش خوب تولیدات ارزان تری را در اختیار خریداران قرار میدهند. برای مثال فرش 700 شانه کاشان را با قیمت بسیار مناسبی می توانید تهیه نمایید که الیته کیفیت خوب و دوام بالایی هم دارند. بقیه محصولات در شانه و تراکم مختلف نیز اینچنین هستند.

فرش 700 شانه دستباف گونه طرح افشان

مهمترین نقشه در بافت فرش 700 شانه را می توان نقشه افشان دانست. این طرح محبوب و معروف ایرانی که الهامی از دستبافته های اصیل ایرانی است و در بافت فرش ماشینی هم بسیار استفاده شده است، فروش فوق العاده ای دارد و به همین دلیل طراحان همواره تلاش دارند، فرش هایی با نقشه افشان جدید و زیبا طراحی نموده و فروش خوبی حاصل کنند. این نقشه با کیفیت فرش 1200 شانه و هزار شانه هم بافت شده است و در هر شانه و تراکمی رخ زیبای خود را حفظ نموده است. در بافت فرش 700 شانه دستباف گونه هم این فرش زیبا و پرفروش همواره مورد توجه بوده و در کنار نقشه های جدیدی چون طرح ارکیده، طرح اهورا، حوض نقره و پرهام و... توانسته صدر فروش را از آن خود نماید.

 

فرش 700 شانه طرح افشان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر