09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 6 آبان 1397 در ساعت 10 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

جهت ثبت سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی در کیفیت خوب و با هزینه مناسب می توانید با مجموعه تخصصی پرسان پارس همراه شوید.

تولید تابلو فرش ماشینی مدت ها است که در بازار شهرهای مختلف کشور جا افتاده است و مشتریان ثابت وجود دارند، دیگر نیاز چندانی به معرفی این محصولات و بازاریابی زیاد نیست، تنها می بایست محصولات با کیفیت، زیبا و متنوع در دسترس مشتریان باشد که از نظر قیمت هم قابلیت رقابت با دیگر محصولات داشته باشند. یکی از محصولات ویژه و سفارشی در حوزه تابلو فرش ماشینی تبدیل عکس شخصی به تابلو فرش است که مدت ها است در کاشان انجام می شود و افراد مختلف از این تابلو فرش ها برای هدیه و سوغات استفاده می کنند.

روش تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی

امروزه با بالا رفتن کیفیت بافت و طراحی در تولید تابلو فرش ماشینی، تعداد سفارشات تابلو فرش چهره نیز افزایش یافته است، زیرا تولیدات جدید جلوه زیباتر و طبیعی تری دارند که این عوامل در تابلو فرش های چهره بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد.

در حال حاضر تولید تابلو فرش های سفارشی به صورت ماشینی به استفاده از دو روش به شرح زیر انجام می شود:

تبدیل عکس به تابلو فرش با روش بافتی

این روش همان تبدیل عکس به تابلو فرش به صورت رایج در گذشته می باشد که مشتری فایل عکس را ارسال نموده و در مدت زمان ده روز الی دو هفته طراحی و بافت تابلو فرش با دستگاه بافندگی 1000 شانه یا 1200 شانه انجام می شود که محصول نهایی با توجه به نوع دستگاه حداکثر دارای 8 یا 10 رنگ خواهد بود. همین محدودیت در تعداد رنگ تابلو فرش موجب می شود ظاهر تابلو فرش بسیار تحت تاثیر طراحی باشد و عکس هایی که کیفیت پایینی دارند اصلا نباید با این روش به تابلو فرش تبدیل شوند، چرا که محصول نهایی کیفیت و زیبایی لازم را نخواهد داشت.

چاپی عکس روی تابلو فرش ماشینی سفید

روش دوم تبدیل عکس به تابلو فرش به صورت چاپی می باشد که به تازگی در شهرهای مختلف رواج یافته و مراحل تهیه آن به این شکل می باشد که ابتدا فرش ماشینی به صورت سفید ساده باف در شانه و تراکم مشخص که معمولا 1000 شانه ابریشمی و یا 1200 شانه اکریلیک می باشد تولید شده و در ابعاد استاندارد برش داده شده و ریشه می شود بدین ترتیب تابلو فرش سفید آماده چاپ می شود و تنها کافی است مشتری عکس مورد نظرش را برای چاپ به کارشناسان ارائه دهد تا در مدت زمان کوتاه چاپ عکس روی تابلو فرش انجام شود و حداکثر تا 48 ساعت محصول را درب منزل تحویل گیرد. از مزایای تبدیل به این روش سرعت بالای ثبت و تحویل سفارش، نبود هیچگونه محدودیت در تعداد رنگ در عملیات چاپ و قیمت مناسب محصول می باشد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر