09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 9 بهمن 1396 در ساعت 10 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در سایت فروش فرش پرسان پارس همکاران عزیزی که در حوزه چاپ عکس روی فرش فعالیت دارند می توانند به صورت مستقیم فرش خام مورد نیازشان را خریداری نمایند.

فرش خام به فرش سفید ساده بافی می گویند که به صورت اختصاصی برای چاپ عکس توسط کارخانه های فرش ماشینی بافت می شود. کارخانه ها از آنجایی که تولید فرش دارند و در حوزه چاپ وارد نشده اند. تنها بافت سفید این فرش ها را برای همکارانی که کار چاپ می کنند انجام می دهند. به همین دلیل تنوع تابلو فرش خام در بازار بالا است، چراکه کارخانه های مختلف که دارای دستگاه بافندگی با مشخصات متفاوت هستند عرضه این محصولات به بازار را انجام می دهند. اما اگر کمی در کار چاپ عکس روی فرش تجربه داشته باشید حتما در جریان هستید که نوع فرش خام مورد استفاده می تواند تاثیر زیادی روی کیفیت و رخ محصول و ماندگاری زیبایی آن داشته باشد.

فرش سفید با دو جنس مختلف اکریلیک و پلی استر که به نوع پلی استری فرش ابریشمی هم گفته می شود بافت می شود. نوع اکریلیک بهترین چاپ را در شانه 1200 و نوع ابریشمی به صورت 1000 شانه کیفیت بهتری دارد. و از بین این دو الیاف هم جنس پلی استر برای فرآیند بافت ارجحیت دارد. تمامی افراد متخصص در حوزه چاپ تابلو فرش سعی می کنند بهترین مدل فرش پلی استر را یافته و در کارشان استفاده می کنند تا تابلو فرش چاپی که تولید می کنند رخ خوب، جلوه بالا و کیفیت مطلوبی داشته باشد و مشتریان بیشتر و فروش بهتر را برایشان به ارمغان آورد. اما افرادی که تنها می خواهند سود دهی مقطعی داشته باسند و قیمت پایین برایشان ملاک است به سراغ فرش های خام ارزان تر می روند که نتیجه آن تولید تابلو فرش چاپی بی کیفیت است که پخش این محصولات سطح پایین در بازار ممکن است موجب بازخورد منفی در خریداران شده و دیگر به طور کلی تابلو فرش ماشینی چاپی اعتبارش در بازار را از دست بدهد.

تابلو فرش چاپی

بنابراین ما به تمامی تولید کننده های تابلو فرش چاپی پیشنهاد می کنیم که برای داشتن یک فروش ثابت و خوب و همچنین کمک به ارتقای کیفی تابلو فرش چاپی در بازار از فرش سفید ارزان قیمت و سطح پایین استفاده نکرده و با استفاده از بهترین فرش خام در تولید این محصول به رونق فروش آن در بازار کلی کمک کنند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر