09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 19 مرداد 1396 در ساعت 18 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

استفاده از روش چاپی برای تبدیل عکس به تابلو فرش موجب بالا رفتن تعداد سفارشات، به علت قیمت مناسب و کیفیت بالای این محصولات شده است.

همه ما از دیدن عکس های خاطره انگیزمان لذت میبریم و معمولا یک کلکسیون از بهترین عکس های خود در گوشی و یا لب تاب خود داریم. در این میان برخی عکس ها هستند که برای ما از ارزش بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل بسیاری از افراد با چاپ عکس روی شاسی در اتاق خواب یا پذیرایی سعی می کنند حس قشنگی که با آن عکس دارند را همیشه ماندگار کنند.

چاپ نمودن عکس روی تابلو فرش نیز می تواند روش مناسبی برای ماندگار نمودن عکس باشد، چراکه ارزش تابلو فرش بسیار بالاتر از عکس معمولی بوده و می توان با یک قاب زیبا علاوه بر داشتن عکس، یک دکوراسیون زیبا هم در منزل ایجاد نمود.

چرا چاپ عکس روی تابلو فرش خوب است؟

مزایای چاپ عکس روی تابلو فرش این است که مدت زمان بسیار کوتاهی برای عملیات چاپ و ارسال سفارش لازم است و مشتری نهایتا 48 ساعت پس از ثبت سفارشش محصول مورد نظرش را دریافت میکند. به علت اینکه از تعداد زیادی رنگ در چاپ استفاده می شود، محصول نهایی دارای ظاهری زیبا و طبیعی می باشد که این ویژگی در تابلو فرش بافتی کمتر دیده می شود. علاوه براین نداشتن هزینه طراحی برای تبدیل عکس به تابلو فرش در این روش موجب شده قیمت تمام شده آن هم برای خریدار مناسب باشد. 

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر