09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 16 خرداد 1396 در ساعت 11 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در حال حاضر فرش های ماشینی با شانه و تراکم مختلف به بازار های سطح کشور عرضه می شود و علاوه بر این به کشور های مختلف نیز صادر می گردد. مهمترین ویژگی که در هنگام خرید مشتریان فرش به آن توجه می کنند و در نهایت برای خرید اقدام می کنند، شانه و تراکم آن می باشد که نمادی از ظرافت، نرمی و دوام فرش می باشد.

فرش ماشینی 1200 شانه که تراکم 3600 دارند به علت داشتن شانه بسیار بالا از ظریف ترین محصولات تولیدی این صنعت تا کنون برشمرده می شوند و نقشه بسیار زیبا و رخ بی نظیری نسبت به سایر تولیدات دارند، داشتن شانه بالا در این محصولات موجب شده تا طول خاب آن کاهش یابد و این امر ممکن است برای افرادی که جنبه مصرفی فرش برایشان اهمیت دارد خیلی خوشایند نباشد، لذا فرش های هزار شانه برای این افراد در اولویت خرید قرار می گیرد. برجسته ترین ویژگی این محصولات همان ریزبافتی و رخ بهترشان نسبت به تولیدات دیگر می باشد.

این مدل فرش ها همچنین پرزدهی بسیار کمتر و لطافت نخ بیشتری دارند. زیرا نمره نخ مورد استفاده در بافتشان 36 یا 40 است که ظریف ترین نخ تولید تا کنون می باشد و به علت هیت ست شدن آن، استحکام و نرمی آن افزایش یافته و در عین حال پرزدهی آن هم کاهش پیدا کرده است.

بهترین نقشه فرش 1200 شانه

از آنجایی که این فرش ها بسیار ظریف هستند استفاده از نقشه های اصیل ایرانی به ویژه طرح های ابریشم دستباف قم برای بافت این مدل فرش ها در کارخانه های مختلف رایج شده و مود توجه و پسند مشتریان نیز واقع شده اند. علاوه بر الهام گیری از طرح دستبافته های ایران، طرح های جدید با رنگبندی خاص و متنوع توسط طراحان زبده ایرانی برای بافت در کیفیت 1200 شانه طراحی شده و به مرحله تولید هم رسیده اند که نمونه هایی از بهترین های این نقش ها را در گالری محصولات قرار داده ایم.

قیمت فرش ماشینی 1200 شانه

فرش های ماشینی 1200 شانه از نظر قیمت جزء گران قیمت ترین تولیدات صنعت نساجی کشور محسوب می شوند و این امر به علت بالا رفتن کیفیت نخ الیاف در این فرش ها، جدید و نوبر بودن محصول، بالاتر بودن قیمت دستگاه بافندگی آن و در نتیجه خواب سرمایه بیشتر برای صاحبان کارخانه و همچنین متفاوت و جدید بودن نقشه های آن می باشد. البته با توجه به حجم بالای تولید این محصول توسط کارخانه های مختلف قیمت آن نسبت به ابتدای تولیدش کاهش قابل توجهی داشته و هم اکنون تقریبا به یک ثبات قیمت خوب در این محصول رسیده ایم.

تهیه این فرش به صورت مستقیم از پخش کننده های آن می تواند هزینه های خرید را برای مشتریان کاهش داده و خریدشان با هزینه معقول تری انجام شود. قیمت محصولات این مجموعه بسیار رقابتی بوده و کیفیت تولیدات نیز تضمینی بوده که مشتریان پس از تماس با مشاورین می توانند از قیمت ها و نحوه خرید اطلاع یابند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر