09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 9 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولید و توزیع انواع فرش و موکت قرمز تشریفاتی جهت خرید هموطنان از سراسر ایران در مجموعه پرسان پارس انجام می شود.

از وقتی که صنعت فرش ماشینی در ایران فعالیت خود را آغازنموده است، تولید محصولات جانبی مرتبط با فرش نیز در کارخانه های مختلف آغاز شده و امروز که بیش از نیم قرن از فعالیت این صنعت در کشور می گذرد انواع فرش، موکت، گلیم، سجاده فرش، فرش قرمز و... نیز به صورت عمده در کنار انواع فرش ماشینی تولید شده و نیاز مصرف کننده ها به محصولات مختلف تامین می گردد. وجود دستگاه های بافندگی در کیفیت مختلف که قابلیت بافت فرش با شانه و تراکم مشخص دارند موجب شده هر محصول دارای مشخصات فنی به خصوصی باشد و تنوع قیمتی زیادی هم با توجه به کیفیت هر محصول وجود داشته باشد و نتیجه این تنوع در قیمت این است که خریداران مختلف می توانند بر اساس بودجه مورد نظرشان محصول دلخواه خود را تهیه کنند.

تولید فرش و موکت قرمز تشریفاتی

فرش و وموکت تشریفاتی که عمدتا به صورت قرمز لاکی و زرشکی با حاشیه ساده طلایی یا ورساچه تولید می شوند، از جمله محصولاتی هستند که کاربردشان برای همگان مشخص بوده و برای تزیین، تجملات و زینت بخشی به مجالس، مهمانی ها، رستوران ها و ورودی هتل و تالار استفاده می شود. با توجه به اینکه این محصولات در دو نوع فضای باز و بسته استفاده می شوند، لازم است از نظر کیفیت و قیمت نیز تفاوت هایی بین تولیدات وجود داشته باشد تا افرادی که محصول ارزان با کیفیت متوسط برای استفاده در فضای باز نیاز دارند، بتوانند در کنار خریدارانی که فرش رول مرغوب تشریفاتی با کیفیت بالا نیاز دارند، خریدشان را انجام دهند.

در این مجموعه چند نوع فرش و موکت تشریفاتی عرضه می شود که هم از نظر شکل ظاهری و هم از لحاظ قیمت و کیفیت با هم متفاوت هستند و در وقع یک کلکسیون کامل برای مشتریان این محصولات در نظر گرفته شده است و خریداران می توانند با توجه به نوع نیازشان، محصولی با قیمت و کیفیت مشخص تهیه کنند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر