09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با توجه به مصرف بالای گلیم و گبه ماشینی در شهرهای مختلف کشور، د این مرکز این محصولات به صورت عمده از کاشان به فروش می رسند.

در کنار انواع فرش ماشینی که در کاشان تولید می شود، محصولات جانبی نظیر گلیم و گبه هم بافت شده و به بازار مصرف در داخل و خارج از ایران عرضه می گردد. این تولیدات به علت قیمت ارزانتر و طرح های متفاوتی که نسبت به فرش کلاسیک دارند، مورد توجه خریداران هستند و برای مصرف در فضاهای جانبی منزل معمولا استفاده می شوند. علاوه بر استفاده در منزل می توان از این محصولات ارزان قیمت در مسافرخانه، رستوران سنتی و سفره خانه هم استفاده نمود.

گالری گلیم و گبه پرسان پارس

مجموعه پرسان پارس انواع گلیم ماشینی را به صورت شش رنگ و هشت رنگ تولید نموده و در گالری همین سایت نمایش داده است تا بازدیدکننده ها طرح های زیبا و جدید که در کاشان تولید شده اند را مشاهده نموده و بر اساس این طرح ها سفارشات خود را ثبت نمایند، علاوه بر این، انواع گبه 320 شانه و 500 شانه که از اکریلیک هیت ست شده و همچنین پلی استر در بافتشان استفاده شده است نیز در همین گالری نمایش داده شده است که مشتریان می توانند با مراجعه به بخش فرش های فانتزی گالری محصولات، تمام طرح ها را مشاهده نمایند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر