09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 20 : 58 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش درجه یک 1200 شانه که در کاشان با جدیدترین نقشه های ایرانی تولید می شود را به صورت اینترنتی و با قیمت درب کارخانه می توانید در این گالری تهیه کنید.

فرش ماشینی 1200 شانه از جمله انواع فرش ماشینی است که بیشترین فروش آن به خاطر ظرافت و زیبایی ظاهری خود فرش است، البته این فرش از لحاظ کیفیت هم در سطح کیفی بالایی می باشد و نسبت به محصولات مشابه دوام بالاتر و پرزدهی کمتری دارد. مشتریان فرش 1200 شانه اغلب افرادی خاص پسند هستند که طرح و نقشه های معمول رایج بازار نتوانسته آنها را مجذوب کنند و به دنبال طرح و نقشه خاص و زیبا هستند؛ فرش درجه یک 1200 شانه که به صورت گل برجسته یا هایبالک تولید شده باشد یکی از گزینه های مناسب برای این دسته از خریداران است. زیرا برجسته شدن فرش ماشینی رخ آن را زیباتر نموده و زیبایی ظاهری اش را دو چندان می کند.

در گالری سایت پرسان پارس نمونه های جدید و زیبا از انواع فرش 1200 شانه مرغوب کاشان که همگی با الیاف درجه یک اکریلیک تولید شده اند، به نمایش گذاشته شده است. این محصولات در تمامی سایز های استاندارد قابل بافت هستند و در سایز های غیر استاندارد سفارشی هم به صورت جفت امکان بافت دارند. در این سایت شما می توانید با خرید اینترنتی فرش ماشینی از تخفیف های ویژه و قیمت های استثنایی برخوردار شوید و فرش با کیفیت و جدید را با ارزان ترین قیمت درب منزل دریافت نمایید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر