09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 26 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش دایره ای یا فرش گرد را در سایز بزرگ 12 متری و یا بزرگتر می توان به صورت سفارشی و با خرید آنلاین از سایت پرسان پارس تهیه نمود.

فرش یکی از تولیدات ملی و گشترده ایران است که از دیرباز نوع دستباف آن در جهان مشهور بوده و امروز هم با تولید فرش ماشینی و به روز کردن تولیدات در صدر تولید کننده های فرش در جهان قرار گرفته است. البته که وجود مشکلات اقتصادی و سیاسی تا حدی این صنعت را به افول کشانده و حجم صادرات را کاهش داده است، اما کارخانه های فرش ایران همچنان با قدرت در حال تولید انواع فرش ماشینی خوب و متفاوت هستند، تا با ایجاد تنوع و خلاقت در تولیدات جدید بتوانند در بازار پر تلاطم فرش باقی بمانند و بازار های جهانی را هم از دست ندهند.

فرش گرد و بیضی، فرش هشت ضلعی، انواع فرش سایز بزرگ، فرش گل برجسته یا هایبالک از جمله تولیدات جدیدی هستند که با خلاقیت طراحان حرفه ای وارد مرحله تولید شده اند و ظاهر متفاوت و خاص این تولیدات مشتریان داخلی و خارجی را مجذوب خود نموده است. ایجاد تنوع در شکل هندسی فرش به خصوص فرش های کلاسیک اعم از فرش 700 شانه، 1000 شانه و فرش 1200 شانه باعث شده مشتریان علاقه مند به فرش های خاص به جای خرید فرش های ترک وارداتی جذب تولیدات ایرانی با کیفیت شوند. فرش ترک مدل های مدرن و فانتزی دارد که این نقشه ها هم مشتریان خاص خود را در داخل کشور دارد و برخی از کارخانه های فرش برای جلوگیری از فروش فرش های وارداتی که به تولید ملی صدمه میزند، نقشه هایی مشابه فرش ترک را تولید کرده اند که البته ظاهر زیبا و با کیفیت بهتر از تولیدات ترک دارند. زیرا جدیدترین و به روز ترین دستگاه های بافت فرش ماشینی در ایران وجود دارند و تولیدات فرش ایران از نظر کیفیت درجه یک هستند.

تمامی فرش های خاص سفارشی که در فوق ذکر شد با تنوع بالا، کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در گالری پرسان پارس ارائه شده که خریداران عزیز می توانند برای خرید و سفارش آنلاین این محصولات با مشاورین تماس گرفته و خریدشان را از منزل به صورت مستقیم از کارخانه انجام دهند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر