09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 28 تير 1396 در ساعت 9 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

استفاده از دستگاه های بافندگی جدید و با کیفیت موجب تولید فرش های ماشینی زیبا در شانه و تراکم بالا شده است که از محبوب ترین این محصولات، می توان به فرش هزار شانه اشاره نمود.

صنعت فرش ماشینی کشور در گذشته دارای نواقص متعدد در حوزه طراحی، انتخاب نقشه، رنگبندی و کیفیت بافت و الیاف مورد استفاده در دستگاه ها بود که نتیجه آن تولید فرش هایی با نقشه های معمولی بوده که با سلیقه جهانی تطابق نداشت، کیفیت بافت ها ضعیف و مرغوبیت فرش ها نیز توان رقابت با فرش های دیگر کشورها را نداشت. اما امروز این صنعت در دست افراد باتجربه و با مهارت، متخصص و کارآمد قرار گرفته است که تمامی مراحل تولید فرش را به صورت کارشناسانه و به نحو احسن مدیریت می کنند.

طراحی نقشه فرش های ماشینی به دست زبده ترین طراحان خلاق و با تجربه ایرانی انجام می شود که تلاش می کنند نقشه هایی مطابق با سلیقه مشتریان جدید طراحی نمایند، با ورود دستگاه های بافندگی جدید که شانه و تراکم بالاتری دارند، امکان بافت فرش های مرغوب و با کیفیت که رخ بهتر و پرزدهی کمتری دارند فراهم شده است و در حوزه بازاریابی و فروش فرش نیز تلاش های متعددی شده که نتیجه آن شناخته شدن فرش ماشینی ایران در بازارهای بین المللی می باشد.

محبوب ترین فرش ماشینی در ایران

فرش ماشینی که فروش بالایی در بین انواع تولیدات داشته باشد، به عنوان فرش محبوب و مورد پسند اکثریت مردم شناخته می شود با توجه به میزان فروش فرش در شرکت های تولیدی و بازرگانی مختلف کاشان می توان نتیجه گرفت که فرش ماشینی هزار شانه تراکم سه هزار به علت داشتن ظرافت خوب، تنوع طرح و نقشه، کیفیت بافت خوب، پرزدهی کم و البته قیمت مناسب نسبت به کیفیت بالایی که دارد، توانسته گوی سبقت را از رقیبان خود گرفته و به عنوان محبوب ترین فرش ماشینی شناخته شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر