09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 2 بهمن 1396 در ساعت 17 : 33 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
تابلو فرش چاپی چهره که از چاپ عکس شخصی روی تابلو فرش حاصل می شود در این مجموعه به صورت آنلاین امکان خرید دارد.
تابلو فرش چاپی از محبوب ترین تابلو فرش های ماشینی در حال حاضر می باشد. علت محبوبیت و فروش بالای تابلو فرش چاپی این است که ترکیب رنگ اصلی عکس به راحتی روی فرش پیاده می شود و محصول تولیدی ظاهری همچون فرش دستباف دارد. قیمت خوبی برای این محصول ارائه می شود و سرعت بالایی هم در تولید دارد.
تولید راحت تابلو فرش چاپی به خصوص عکس چهره باعث شده افراد زیادی وارد این حوزه شوند و کار چاپ عکس روی فرش را انجام دهند. در شهرهای مختلف کشور مخصوصا شهرهای بزرگی نظیر تهران، مشهد و شیراز آتلیه ها، افراد فعال در حوزه چاپ و... تولید تابلو فرش چاپی را در به عنوان شغل دومشان هم انجام می دهند و استقبال خوبی هم از این تولیدات در این شهرها شده است.
همانطور که میدانید مرجع اصلی تولید و تامین تابلو فرش کشور شهر کاشان می باشد و انواع فرش و تابلو فرش ماشینی 1000 شانه و 1200 شانه با کیفیت خوب در این منطقه تولید می گردد. در تولید تابلو فرش چاپی خوب مهم است که فرش خام اولیه مورد استفاده مرغوب بوده و دارای کیفیت بافت خوب و شانه و تراکم بالا باشد. تجربه ما در حوزه چاپ نشان می دهد که فرش 1000 شانه ابریشمی مرغوب گزینه مناسبی برای استفاده در فرایند چاپ عکس روی تابلو فرش می باشد. البته در حال حاضر الیاف مختلف از پلی استر با نام فرش ابریشمی 1000 شانه در حال تولید می باشد که همه این طرح ها کیفیت مطلوب را ممکن است نداشته باشند.
 
تابلو فرش چاپی
 
در این گالری تلاش شده بهترین فرش ماشینی برای چاپ با دستگاه سابلیمیشن حرارتی استفاده شود. همچنین افراد ماهر و با تجربه کار چاپ را انجام می دهند و مهندسین مجرب نظارت کامل بر فرآیند دارند تا محصول نهایی کیفیت بالا و قابلیت شستشو داشته باشد. تولیدات همگی در کاشان انجام می شود و لذا بهترین فرش برای چاپ انتخاب شده و دستگاه چاپ مخصوص فرش هم استفاده می شود.
ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر