09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 21 فروردین 1398 در ساعت 19 : 44 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

کشور ایران در حوزه صنایع دستی و سنتی به ویژه فرش و تابلو فرش های دستباف در جهان شناخته شده است و افراد زیادی هم ایران را از روی همین محصولات خاص و زیبای آن می شناسند. دستبافته های اصیل و قدیمی ایرانی در موزه های بزرگ جهان در حال حاضر قرار دارند و جهانیان با این هنر زیبا و ناب ایرانی از این طریق آشنا می شوند.

در بازار های جهانی نیز فرش و تابلو فرش ماشینی و دستباف ایران نقش اساسی ایفا می کنند و در صورت حضور مستمر و پایدار می توانند بی رقیب ترین محصولات در این حوزه باشند. چرا که رقیبان ایران هم برای داشتن سهم خود در بازار طرح های ایرانی را کپی می کنند و کمتر از کشور ما در این صنایع قدرت تولید دارند. اما در سال های اخیر وجود تحریم های مختلف حضور محصولات ایران را در بازار های جهان کمرنگ نموده که این فرصت برای رقیبان ایجاد شده تا بازار را بیشتر به سمت محصولات خود سوق دهند. لذا اهمیت حمایت از کالای ایرانی، کمک به صادرات آن و بازار یابی محصولات خوب کشورمان در جهان مشخص است.

 تبدیل عکس به تابلو فرش

وجود خلاقیت در محصول و ایده پردازی برای ارائه محصولات بهتر و مورد پسند مشتریان همواره می تواند بازار فروش خوبی را برای تولید کننده فراهم آورد، این امر محدود به فرش و تابلو فرش نمی شود  و هیچ محصولی از این قاعده مستثنی نیست.

در حوزه فرش تبدیل عکس های شخصی مشتریان به تابلو فرش با رنگ بندی زیبا و منحصر به فرد موجب شده تا یک فضای فروش جدید در بازار ایجاد گردد و افراد زیادی به این مدل از تابلو فرش های جدید علاقه مند شده اند. به ویژه مشتریان خارجی استقبال زیادی از این تولیدات و دستبافته های زیبا نموده اند و بیشترین سفارشات ثبت شده در این مجموعه و سایر مجموعه های همکار را نیز مشتریان خارجی تشکیل می دهند. ایرانیان هم معمولا از این محصولات برای سوغات و هدیه دادن در سفر های خارجی خود استفاده می کنند که هدیه با ارزشی است.

تبدیل عکس به تابلو فرش

 تابلو فرش چهره ماشینی یا دستباف

با توجه به بالا بودن قیمت تابلو فرش چهره دستباف معمولا تعداد افرادی که تمایل به تهیه تابلو فرش های دستباف دارند محدود بوده و بیشترین مشتریان را محصولات ماشینی دارند که هم سرعت تولید بالا و هم قیمت مناسب دارند. اما کیفیت تبدیل عکس به تابلو فرش دستباف بالا بوده و برای صادرات مناسب تر هستند. مشتریانی که قصد دارند محصولاتی با کیفیت و زیبا داشته باشند و بتوانند همیشه از آن استفاده کنند و یا یک هدیه با ارزش به عزیزانشان هدیه کنند معمولا مشتریان تابلو فرش های دستباف هستند.

ارسال نظر
Kwsar : در مورد بافت فرش
0 0
خیلی خوش رنگ و خوش بافت هستند.همچنین خیلی خوبه که قابلیت اجرا در هر سایزی دارند
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 1 کاربر