09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 3 تير 1398 در ساعت 10 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع طرح های آیات قرآنی، منظره طبیعت و همچنین طرح های پرتره و چهره شخصی افراد در کیفیت بالا و با رنگ بندی مخصوص در کارخانه های مختلف تولید می شوند و به علت رقابت بالا بین پخش کننده های این محصولات قیمت تمام شده بسیار مناسبی هم برای مشتریان دارند.

تابلو فرش ماشینی منظره

طرح منظره طبیعت از معروف ترین و محبوب ترین نقشه هایی است که همواره در بافت تابلو فرش ماشینی به کار می رفته و هم اکنون هم در بهترین کیفیت 1000 و 1200 شانه و با رنگ بندی خوب و متنوع تولید می شود. پالت رنگی مناسب برای بافت یک تابلو فرش زیبا اهمیت زیادی دارد و بهترین نقشه ها هم اگر رنگ بندی خوبی نداشته باشند قطعا فروش بالایی کسب نخواهند کرد، لذا خرید عمده خود را از مجموعه هایی انجام دهید که تجربه کافی در حوزه طراحی، تولید و فروش انواع تابلو فرش را داشته باشند تا بهترین محصولات با کیفیت و قیمت مناسب دریافت نمایید.

تابلو فرش ماشینی آیات قرآنی

با توجه به اینکه کشور عزیزمان ایران بیشترین قشر مسلمان را دارد، میزان استقبال از تابلو فرش های آیات قرآنی بیش از سایر طرح های تولیدی می باشد. به همین دلیل تولید این طرح ها نیز بیشتر بوده و قیمت ها در عرضه این محصولات بسیار رقابتی می باشد. شرکت های فرش انواع طرح آیه قرآنی را در کیفیت 700 شانه، 1000 شانه و 1200 شانه تولید نموده و در سطح کشور پخش آن را انجام می دهند. به تازگی هم تابلو فرش های آیه معکوس و چاپی در بازار رونق گرفته اند که مشتریان زیادی را به خود جذب نموده اند.

تبدیل عکس به تابلو فرش

یکی از محبوب ترین محصولات در حوزه تابلو فرش ماشینی تبدیل عکس های شخصی به فرش است که پس از ایجاد ایده آن به سرعت مورد استقبال قرار گرفته و به روش ها و کیفیت های مختلف در بازار عرضه می شود. در اینجا دو روش اصلی که در این حوزه به کار می رود را برای شما عزیزان تشریح می کنیم و مزایا و معایب هر روش را بیان می کنیم.

تبدیل عکس به تابلو فرش بافتی

تبدیل عکس به تابلو فرش به روش بافتی یک روش قدیمی است که سال ها در کارخانه های مختلف انجام می شده و مراحل تولید به این صورت است که ابتدا یک عکس با کیفیت بالا و رزولوشن خوب از خریدار دریافت می شود، طراحان شرکت، عکس مورد نظر را در ابعاد مشخص و رنگ بندی متناسب با الیاف موجود طراحی نموده و پس از آن بافت، تکمیل و ریشه تابلو فرش انجام شده و یک محصول 8 الی 10 رنگ حاصل می شود. مزایای این روش این است که الیاف به کار رفته در بافت فرش متناسب با رنگ عکس بوده و افرادی که میخواهد طرح عکسشان در متن فرش بافت شود این روش را ترجیح می دهند، اما قیمت بالا، رنگ بندی متفاوت با عکس و پایین بودن تعداد رنگ ها از معایب آن به شمار می رود. در این روش هنگام بافت دو تابلو فرش تولید می شود که همین امر موجب بالا رفتن قیمت تمام شده برای خریدار می شود.

تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی

تبدیل عکس به تابلو فرش به صورت چاپی یک روش نو برای تبدیل عکس های شخصی، منظره و آیه قرآنی به تابلو فرش است که در مدت کوتاه تولیدش مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. علت این امر هم در کیفیت و رنگ بندی بسیار زیبا و جذاب این مدل تابلو فرش ها می باشد. در روش چاپی ابتدا فرش به صورت خام سفید بافت می شود و در نهایت تابلو فرش ها در ابعاد مورد نظر برش داده شده و ریشه می شوند. پس از آن طرح های مورد نظر با هر رنگ بندی که داشته باشند بر روی تابلو فرش چاپ می شوند. مزایای این روش قیمت مناسب، رنگ بندی دقیق و عینا مشابه عکس اصلی می باشد. معایب آن هم عدم نفوذ رنگ به عمق الیاف فرش می باشد که البته در ظاهر فرش اصلا به چشم نمی خورد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر