09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 19 بهمن 1396 در ساعت 11 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در کاشان امکان خرید بهترین تابلو فرش ماشینی چاپی طرح چهره وجود دارد، زیرا چاپ عکس روی فرش ابریشمی مرغوب با دستگاه حرفه ای انجام می شود.

در طول مدت زمان کمی که از تولید تابلو فرش چاپی و عرضه آن به بازار می گرد، شاهد استقبال قابل توجه مشتریان بوده ایم و این محصولات زیبا به سرعت در شهرهای مختلف کشور فروششان رونق گرفته و در حال حاضر فروششان در حال افزایش هم است. در مجموعه پرسان پارس فعالیت به صورت تخصصی در این حوزه از ابتدای ورود این محصول به بازار آغاز شد و تحقیقات گسترده ای هم برای یافتن بهترین فرش خامی که می توان برای عملیات چاپ استفاده نمود صورت گرفت، نمونه های متعددی آزمایش شده و دستگاه چاپ مختلف مورد آزمایش قرار گرفت. در نهایت بهترین نوع فرش سفید ساده باف برای استفاده در فرآیند چاپ برگزیده شد و دستگاه چاپ با کیفیت چاپ خوب هم برای عملیات انتخاب شد.

نتیجه این فعالیت ها این بوده که در حال حاضر به جرات می توان گفت تابلو فرش های چاپی مجموعه پرسان پارس جزء بهترین و مرغوب ترین محصولات عرضه شده به بازار هستند و از نظر زیبایی طرح ها، وضوح و قیمت کاملا رقابتی بوده و در عرصه فروش های آنلاین هم پیشتاز می باشد. این محصولات زیبا با تنوع خوبی در گالری تابلو فرش چاپی همین سایت ارائه شده است؛ علاوه براین طرح ها و عکس های شخصی و سفارشی مشتریان به صورت تک و یا در تیراژ بالا امکان چاپ دارند و مشتریان به راحتی می توانند پس از اطمینان حاصل نمودن از کیفیت و قیمت مناسب نسبت به خرید و ثبت سفارششان اقدام نمایند.

تابلو فرش چاپی

 تابلو فرش چاپی هدیه مناسبی برای مناسبت های مختلفی چون روز مادر و پدر، تولد، ولنتاین و... هم است و در روزهای خاص فروش بیشتری هم دارد. اما توجه داشته باشید اگر میخواهید تابلو فرش چاپی برای چنین روزهایی هدیه بدهید حداقل 4 الی 5 روز قبل از روز مورد نظرتان سفارشتان را ثبت نمائید تا با در نظر گرفتن زمان چاپ و ارسال تابلو فرش را به موقع تحویل بگیرید. هزینه ارسال هم معمولا رایگان بوده و از سراسر کشور هم سفارشات پذیرفته می شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر