09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 7 مهر 1397 در ساعت 11 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
فرش گرد و بیضی در ابعاد بزرگ 12 متری و 16 متری با کیفیت بالا و طرح دلخواه مشتری در قیمت مناسب به شکل سفارشی در مجموعه پرسان پارس تولید می شود.
کیفیت بافت و طرح و نقشه هایی که برای بافت فرش ماشینی استفاده می شود در سال های اخیر بسیار بهبود پیدا کرده است و امروزه رقابت بین تولید کننده ها در ارائه محصولات زیباتر و خلاقانه تر است، چراکه اکثر تولیدات فرش ماشینی در حال حاضر دارای استاندارد های کیفی لازم هستند و خریدار در این زمینه دغدغه و نگرانی خاصی ندارد و مهمترین فاکتور خریدار در خرید فرش طرح و نقشه فرش و پس از آن قیمت محصول است. این موضوع باعث شده که کارخانه های بزرگ و برجسته همواره ارتباطشان را با طراحان برجسته و حرفه ای حفظ نموده و تلاش کنند محصولاتی را به مسیر تولید وارد کنند که ظاهری متفاوت، زیبا و متناسب با نیاز و سلیقه مشتریان امروزی بافت کنند.
فرش گرد و بیضی یکی از همین محصولات جدید است. فرشی که بافت کاملا سفارشی دارد، تولید آن نیاز مند طراحی خاص و منحصر به فرد بوده و تنها برای یک سری طرح مشخص امکان طراحی به شکل فرش گرد  و بیضی وجود دارد. البته این به این معنی نیست که همه طرح ها امکان بافت به صورت فرش گرد ندارند، اما اگر بخواهیم یک طراحی فرش حرفه ای با رعایت اصول طراحی انجام دهیم که در نهایت فرش زیبا و خاصی را برای ما به ارمغان بیاورد، لازم است تنها به تولید فرش دایره ای با طرح هایی بپردازیم که زیباترین و خاص ترین محصول را حاصل کند. فرش گرد  وبیضی هرچه ابعاد بزرگتری داشته باشند زیباتر و جذاب تر می شوند و به همین دلیل اکثر مشتریان این مجموعه هم فرش های گرد 12 متری و 16 متری را اولویت خریدشان قرار می دهند. این فرش ها به صورت فرش 700 شانه یا فرش 1200 شانه تولید می شوند و جزییات هر طرح و نقشه هم در داخل گالری محصولات سایت قابل رویت است.
ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر