09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 6 آبان 1397 در ساعت 10 : 7 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تبدیل عکس به تابلو فرش دیجیتالی به صورت فوری و از روش چاپی توانسته است با کیفیت بالا و ظاهر دستباف گونه در بین خریداران به صورت محبوب و پرفروش شود.

مهمترین و اساسی فاکتور در تبدیل عکس به تابلو فرش وضوح چهره و زیبایی ظاهری تابلو فرش است. روش هایی که در آن بافت تابلو فرش با تعداد محدودی نخ انجام شده و طراحی حرفه ای و زیبایی هم در ابتدا برای بافت انجام نشده معمولا تابلو فرش خوبی هم تولید نمی شود. وقتی صحبت از بافت تابلو فرش دیجیتالی می شود مفهوم آن این است که وضوح چهره تعداد رنگ ها و زیبایی ظاهری تابلو فرش به حدی است که می توان آن را یک تابلو فرش دیجیتالی نامید و در واقعیت تابلو فرش دیجیتالی مفهوم خاصی ندارد. اما چطور می توان به این کیفیت در تهیه تابلو فرش چهره رسید که یک تابلو فرش به مانند عکس اولیه اش وضوح و زیبایی داشته باشد؟

تا قبل از تولید تابلو فرش چاپی تبدیل عکس به تابلو فرش با سرعت بالا و با این کیفیت تقریبا غیر ممکن بود. اما چاپ عکس روی فرش یک تکنولوژی جدید است که این امر را ممکن نموده و تهیه تابلو فرش چهره زیبا با کیفیت بالا در زمان کم دیگر یک کار غیر ممکن نیست، بلکه بسیار هم کم هزینه است. زیرا در این روش حتی نیاز به طراحی حرفه ای هم وجود ندارد و عکسی که خریدار می خواهد به تابلو فرش تبدیل کند به صورت مستقیم روی فرش چاپ می شود و در تعداد رنگ های آن تغییری ایجاد نمی شود.

قابلیت شستشوی تابلو فرش چاپی دیجیتالی

یکی از نگرانی های اصلی مشتریان این محصول قابلیت شستشو و عدم ترکیب رنگ های آن با یکدیگر در هنگام شستشو است که در اینجا این اطمینان را به تمام خریداران می دهیم که این محصول قبل از تولید بارها و بارها تست شده و به علت اینکه فرآیند چاپ در دمای بسیار بالاتر از نقطه جوش آب انجام می شود بنابراین شستشوی آن با آب و شامپو فرش هیچ تغییری در ظاهری آن ایجاد نمی کند و حتی هر چند ماه یکبار شستشو آن را درخشان تر هم می کند. لذا در این زمینه نگرانی وجود نخواهد داشت و شما می توانید با صرف کمترین هزینه یک تابلو فرش خوب و زیبا را برای سال های سال در منزل داشته باشید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر