09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 16 فروردین 1400 در ساعت 12 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش چهره کاشان – قیمت تابلو فرش سفارشی – جدیدترین تابلو فرش چهره شخصی – تابلو فرش عکس شما – چاپ عکس روی فرش – تابلو فرش چاپی عکس شخصی.

استفاده از روش های نوین و دستگاه های جدید در تولید تابلو فرش ماشینی باعث شده محصولات با کیفیت تر و ارزان تری تولید شود. تابلو فرش عکس چهره که در حال حاضر در سایت های مختلف و نمایشگاه های فرش ماشینی عرضه می شود، با استفاده از دستگاه سابلیمیشن حرارتی تولید می شود که تولید تابلو فرش چهره را بسیار سهل و آسان نموده، قیمت تابلو فرش عکس سفارشی که با این روش جدید تولید می شود ارزان تر بوده و کیفیت ظاهری آن نیز بسیار بهتر شده است. چاپ عکس روی فرش بهترین روش تبدیل عکس به تابلو فرش در حال حاضر محسوب می شود و برای مصارف همچون سوغاتی و هدیه دادن بسیار کاریرد دارد.

انواع تابلو فرش عکس چهره

تابلو فرش سفارشی عکس شما عمدتا با یکی از دو روش بافت تابلو فرش عکس شخصی یا تابلو فرش چاپی چهره تولید می شود، در روش چاپ عکس روی فرش شما هزینه کمتری برای تبدیل عکس به تابلو فرش پرداخت می کنید، سرعت تولید محصول بالا است و رنگ آمیزی تابلو فرش دقیقا مشابه با رنگبندی عکس اصلی می شود.

بافت تابلو فرش چهره سفارشی که یک روش قدیمی تر است زمان بیشتری برای طراحی و بافت تابلو فرش عکسی نیاز دارد، قیمت آن بالا تر بوده و رنگ آمیزی آن همچون رنگبندی فرش ماشینی زیر پایی به صورت فرش ده رنگ می باشد.

سفارش تابلو فرش عکس شخصی

ابعاد تابلو فرش عکس شخصی شما

تابلو فرش سفارشی در ابعاد مختلفی امکان تولید دارد، ابعاد استاندارد که عمدتا در تمامی سایت ها برای تبدیل عکس به تابلو فرش عرضه می شود به شرح زیر است:

  • تابلو فرش عکس چهره کوچک در ابعاد 50 در 35
  • تابلو فرش عکس چهره سایز استاندارد 70 در 50
  • تابلو فرش شخصی در ابعاد متوسط 100 در 700
  • تابلو فرش سفارشی بزرگ در ابعاد 150 در100

جدیدترین تابلو فرش چاپی در کاشان

بهترین انواع تابلو فرش چهره و جدیدترین مدل تابلو فرش چاپی در کاشان که مرکز اصلی تولید تابلو فرش ماشینی است تولید می شود. مدل های مختلفی از تابلو فرش چاپی و بافتی وجود دارد که شامل تابلو فرش عکس چهره، تابلو فرش آیات قرآنی، طرح های اروپایی و تابلو فرش منظره و طبیعت می شود.

خرید تابلو فرش چهره که یک محصول سفارشی خاص است به راحتی در مجموعه پرسان پارس قابل انجام است و در بهترین کارگاه تولید تابلو فرش عکس چهره سفارشات شما انجام می شود.

تابلو فرش چهره ماشینی

بهترین روش خرید تابلو فرش چهره ماشینی

همانطور که مستحضر هستید، تابلو فرش چهره ماشینی یک محصول سفارشی خاص است و با توجه به اینکه تصویر چهره باید روی فرش درآید کیفیت چاپ تابلو فرش، کیفیت فرش اصلی و نوع رنگ آمیزی دستگاه اهمیت زیادی در تولید یک تابلو فرش چهره زیبا و طبیعی دارد. لذا انتخاب مجموعه ای که تجربه و مهارت کافی در زمینه تولید تابلو فرش عکس شخصی داشته باشد می تواند بسیار کمک کننده باشد و بهترین خرید تابلو فرش ماشینی از همین مجموعه های معتبر و شناخته شده می تواند انجام شود.

در مجموعه پرسان پارس چندین سال است که از بهترین روش ها برای تولید تابلو فرش چهره ماشینی استفاده می شود و محصولات ما که به دو دست تابلو فرش بافتی و چاپی تقسیم می شوند در دو بخش مجزا در گالری محصولات تحت عنوان تبدیل عکس به تابلو فرش و تابلو فرش چاپی قرار داده شده است و خریداران می توانند اکیفیت نمونه های تولید شده را مشاهده نموده و در صورت تمایل خرید تابلو فرش چهره ماشینی را از این مجموعه انجام دهند.

نحوه خرید اینترنتی تابلو فرش عکس شخصی

برای اینکه سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی چهره را در مجموعه پرسان پارس ثبت کنید، ابتدا می بایست، عکس مورد نظرتان را از طریق واتساپ یا دیگر شبکه های اجتماعی مرتبط با ما ارسال نمایید تا کارشناسان عکس شما را بررسی نموده و در صورتی که کیفیت عکس برای چاپ یا بافت مناسب باشد به اطلاع شما می رسانند، قیمت تابلو فرش چهره برای ابعاد مختلف نیز در همان واتساپ به اطلاع مشتریان می رسد و پس از تایید عکس و ابعاد دلخواه خریدار ثبت سفارش و مراحل بعدی کار انجام می گردد.

تابلو فرش چهره ماشینی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر