09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 19 تير 1400 در ساعت 10 : 49 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش مدرن طوسی رنگ – جدیدترین مدل فرش مدرن کاشان – فرش طرح ترک فانتزی – خرید فرش مدرن ایرانی – قیمت فرش مدرن – کارخانه فرش ماشینی کاشان.

فرش طرح ترک ایرانی جدیدترین مدل فرش مدرن است که در ماه ها و سال های اخیر توجه ویژه ای به تولید و فروش این محصول در سطح کشور شده است، نقشه های کلاسیک و سنتی فرش ماشینی کاشان امروزه فروششان کمتر از گذشته شده و در عوض با تولید جدیدترین مدل فرش مدرن و طرح ترک علاقه مندی خریداران جدید به این سبک از طرح و نقش فرش بیشتر شده است.

طراحی فرش مدرن طوسی و ترک ساده و دارای نقشه های خلوت و انتزاعی می باشد و رنگ آمیزی این محصولات نیز معمولا لایت و خنثی می باشد، محبوب ترین رنگ ها در تولید فرش مدرن طوسی، نقره ای، فیلی، بژ، خاکستری و کرم هستند که عمدتا زمینه اصلی فرش های مدرن را این رنگ آمیزی ها تشکیل می دهند.

تولید فرش مدرن طوسی، فیلی و نقره ای

همانطور که گفته شد رنگ های خنثی چون فرش مدرن طوسی، فیلی و نقره ای اصلی ترین و مهمترین رنگ برای تولید فرش مدرن و فرش طرح ترک محسوب می شوند و در واقع این رنگ ها جزء جدایی ناپذیر در تولید فرش فانتزی و وینتیج و مدرن جدید هستند.

جدیدترین مدل فرش مدرن که در بزرگترین کارخانه های فرش کاشان تولید می شوند، توسط طراحان چیره دست و ماهر طراحی شده اند و از نظر طراحی با بهترین فرش های ترک خارجی رقابت می کنند، از نظر کیفیت بافت و دوام و ماندگاری نیز مشخص است که فرش ماشینی ایرانی کیفیت بهتر و دوام بیشتری دارد و در مقایسه با دو فرش ایرانی و خارجی با مشخصات ظاهری مشابه فرش ماشینی ایرانی کیفیت بافت بهتری دارد؛ زیرا در ایران بیشترین تعداد کارخانه و دستگاه بافندگی وجود دارد و بهترین دستگاه های فرشبافی دنیا در ایران فعال هستند و اگر مسائل و مشکلات تحریمی نبود ایران همواره در صدر برترین صادر کننده های فرش ماشینی دنیا قرار داشت.

فرش مدرن طوسی

مشخصات و ویژگی فرش مدرن ایرانی

به طور کلی نمی توان مشخصات و ویژگی مشخصی را برای فرش مدرن تعیین نمود، هر کارخانه و برندی این محصول را با مشخصات خاصی تولید می کند و صرفا از روی شکل ظاهری یک فرش نباید اقدام به انتخاب و خرید آن نمود و سایر وِیژگی های اصلی فرش شامل شانه، تراکم، جنس الیاف و نوع بافت نیز لازم است بررسی شود. در واقع قیمت فرش طرح ترک نیز بر اساس همین مشخصات فنی است که تعیین می شود و می توان بر اساس این ویژگی ها تفاوت قیمت مجموعه های مختلف را با هم مقایسه نمود.

جدیدترین مدل فرش مدرن را که در نمایشگاه های مختلف مشاهده می کنید با توجه به اینکه چه شرکتی تولید کننده آن بوده است، می تواند 350 شانه با تراکم 1000، فرش 500 شانه با تراکم 1500، فرش 700 شانه و یا حتی فرش 1200 شانه هایبالک باشد. اگر قصدتان خرید اینترنتی فرش مدرن ایرانی است، در سایت های معتبر فروش آنلاین فرش ماشینی علاوه بر ارائه عکس از زوایای مختلف فرش، مشخصات فنی اعم از شانه و تراکم و جنس نخ خاب و طول نخ پرز و نوع بافت فرش نیز برای اطلاع مشتری ارائه می گردد.

در صورتی که می خواهید به صورت حضوری فرش مدرن ایرانی را بخرید حتما از فروشنده جزییات مشخصات فنی محصول را بپرسید تا نسبت به دوام، ماندگاری و تناسب قیمت با کیفیت فرش اطمینان حاصل کنید.

جدیدترین مدل فرش مدرن

خرید فرش مدرن گرد و دایره ای جدید

در بین جدیدترین مدل فرش مدرن کاشان مدل های فرش گرد و دایره ای طرفداران زیادی دارند، زیرا ماهیت استفاده از فرش های مدرن برای چیدمان های جدید و خاص است و  همان طور که برای فضاهای سنتی فرش های مثل خرید گبه ماشینی با طرح سنتی مناسب است، در چنین فضاهایی نیز اشکال خاصی از فرش ماشینی نظیر فرش مدرن گرد و دایره ای جلوه و نمای زیباتری نسبت به مدل های ساده فرش مستطیل دارند.

همین امر سبب شده تمامی کارخانه های بافنده جدیدترین مدل فرش مدرن طوسی، علاوه بر تولید فرش مدرن با اشکال معمولا، تعدادی از نقشه هایی را که قابلیت طراحی و بافت به صورت فرش گرد و دایره ای دارند را نیز تولید نموده و بدین ترتیب یک کلکسیون کامل و بی نقص از جدیدترین مدل فرش مدرن ایرانی را به مشتریان خود ارائه می دهند.

البته همانطور که می دانید با توجه به محبوبیت و فروش بالای فرش مدرن طوسی، اغلب تولیدات فرش گرد فانتزی نیز با همین تم رنگ آمیزی طراحی و تولید شده اند و ظاهر بسیار زیبا و خاصی همچون فرش طرح ترک دارند.

فرش مدرن گرد

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر