09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 3 ارديبهشت 1401 در ساعت 11 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کارخانه گلیم فرش ماشینی راوند کاشان جدیدترین انواع گلیم فرش مدرن و گبه ماشینی سنتی را که با نخ روناس درجه یک با کیفیت بالا تولید شده اند با مناسب ترین قیمت عمده به خریداران و پخش کنندگاه این محصول عرضه نموده است.

مغازه دارها، افرادی که در حوزه پخش منسوجات ماشینی هستند و افرادی که برای یک فضای خاص نیازمند متراژ بالایی از گلیم ماشینی، گلیم فرش مدرن یا گبه ماشینی سنتی هستند، از خریداران و مشتریان اصلی مجموعه پرسان پارس هستند. این مجموعه تولیدات مختلف کارخانه گلیم فرش راونده کاشان را به مشتریان عمده این محصولات معرفی می کند و با قیمت عمده گلیم فرش درب کارخانه عرضه می کند.

جدیدترین انواع گلیم فرش ماشینی کاشان

گلیم فرش ماشینی مدرن با رنگ لاست مثل طوسی یا فیلی از مدل های جدیدی است که اخیرا تولید آن در کارخانه های مختلف آغاز شده و بسیاری از شرکت ها در کنار تولید گبه ماشینی سنتی که همواره مشتریان خاص خود را دارد، اقدام به تولید گلیم فرش های با طرح و رنگ مدرن نموده اند و در مراحل اولیه عرضه به بازار نیز فروش خوبی داشته اند.

شما در این گالری جدیدترین مدل گلیم فرش ماشینی مدرن و زیبا را که با کیفیت بافت عالی و تراکم خوب تولید شده است را از طریق گالری محصولات مربوط به گلیم فرش ماشینی می توانید مشاهده نموده و این محصولات را به صورت رولی از عرض نیم متر تا عرض سه متر و یا به صورت سایز بندی در ابعاد مختلف سفارش دهید.

پخش عمده گبه ماشینی سنتی درجه یک

در کارخانه گلیم فرش ماشینی کاشان گبه ماشینی سنتی با استفاده از نخ روناس درجه یک با تراکم بالا تولید می شود، استفاده از رنگ های گرم و جذاب در تولید گبه ماشینی سنتی باعث بالا رفتن جذابیت محصول و زیبا تر شدن ظاهر این محصولات شده است. گبه ماشینی سنتی نیز همچون مدل های مدرن به صورت قالیچه ای در سایز های مختلف و رولی با عرض های کامل تولید می شود. بیشتر خریداران عمده گلیم فرش و گبه در شهرستان های مختلف کشور هنوز بیشترین حجم خریدشان مربوط به گبه های سنتی ماشینی است و لذا بخش اعظم تولیدات کارخانه ها نیز برای همین محصولات می باشد.

قیمت عمده گبه ماشینی

لیست قیمت گبه ماشینی و گلیم فرش مدرن

همانطور که می دانید مجموعه پرسان پارس تولید انواع گلیم فرش ماشینی و گبه را انجام داده و علاوه بر توزیع و پخش عمده این محصولات در داخل کشور، صادرات گلیم فرش به کشورهای منطقه را نیز انجام می دهد، لذا اگر بخواهید بهترین لیست قیمت عمده گبه ماشینی و گلیم فرش را با توجه به کیفیت محصولات داشته باشید، بهترین مجموعه و مرجع برای استعلام قیمت این محصولات را یافته اید.

برای دریافت لیست قیمت گلیم فرش ماشینی درجه یک کاشان تنها لازم است در واتساپ با کارشناسان فروش ما ارتباط گرفته و سفارشات خود را مستقیما ثبت کنید تا در مدت زمانی که با توجه به حجم سفارش شما برایتان مشخص می شود محصولات درخواستی شما آماده شده و برایتان به شهر یا کشور مورد نظرتان ارسال گردد.

خرید عمده پادری گبه و گلیم فرش کاشان

علاوه بر گلیم فرش رولی و سایز های قالیچه ای مذکور بسیاری از مشتریان هستند که تنها در حوزه پخش عمده و فروش پادری گلیم، گبه یا پادری برزنتی فعالیت دارند و لذا به دنبال یک مجموعه تولیدی بزرگ هستند که بتوانند پادری گبه در طرح و رنگ های متنوع را به صورت عمده تهیه کنند.

در سایت پرسان پارس ما انواع مختلف پادری ارزان قیمت، پادری گبه ای، برزنتی، پادری فرشی و گلیم را به مشتریان عمده معرفی نموده، کاتالوگ طرح های این محصولات را برایشان ارسال میکنیم و در صورت تمایل مشتریان ثبت سفارشات عمده پادری نیز با قیمت عمده درب کارخانه برای مشتریان در واتساپ انجام می شود.

کارخانه گلیم فرش مدرن

تولید کناره گلیم فرش سفارشی تشریفاتی

برخی از مشتریان مجموعه پرسان پارس سفارشات خاصی دارند که ممکن است طرح و نقشه مد نظر خود را نتوانند در بین محصولات و طرح های ارائه شده در سایت پیدا کنند. توجه داشته باشید که تولیدات ما تنها محدود به محصولات ارائه شده در سایت نمی شود، و با توجه به اینه طراحان حرفه ای در مجموعه برای طراحی نقشه های خاص و سفارشی وجود دارند، مشتریان می توانند محصولات خاصی که مد  نظر دارند برای تولید در متراژ مورد نظرشان به کارشناسان ارائه دهند.

در بخش گالری محصولات فرش و موکت تشریفاتی شما می توانید مدل های مختلف کناره گلیم فرش تشریفاتی، انواع فرش خاص کناره ای که طبق سلیقه و متراژ مورد نیاز مشتریان طراحی و تولید شده اند را مشاهده کنید. اگر در حوزه پخش کناره گلیم، گلیم فرش و رول های تشریفاتی هتلی فعالیت دارید، می توانید چند رول گلیم فرش تشریفاتی با طرح و رنگ زیبا را نیز در کنار سایر محصولات در نمایشگاه خود برای ارائه به مشتریان خریداری کنید. قطعا جذابیت و زیبایی این کناره گلیم فرش های سفارشی زیبا نظر مشتریان شما را جلب خواهد نمود.

خرید مستقیم گلیم فرش ماشینی از کاشان

با توجه به اینکه اکثر کارخانه های گلیم فرش و گبه ماشینی در کاشان فعالیت دارند، بهترین انتخاب برای هر فروشنده ای جهت تامین محصولات مورد نیازش کارخانه های این شهر می باشد. ما در این مجموعه سعی کردیم بهترین محصولات درجه یک و با کیفیت کارخانه گلیم فرش کاشان را به مشتریان عمده معرفی کنیم و شرایط لازم جهت خرید مستقیم گلیم فرش ماشینی از کاشان را برای این عزیزان فراهم کنیم. لذا برای ثبت سفارش و خرید عمده گلیم فرش درجه یک تنها کافی است عکس محصولات مورد نیاز خود را در واتساپ برای کارشناسان فروش ما ارسال کنید تا مراحل انجام ثبت سفارش و خرید عمده شما را برایتان انجام دهند.

کناره گبه ماشینی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر