09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 19 فروردین 1400 در ساعت 11 : 58 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش مسجدی درجه یک – کارخانه فرش مسجدی – تولید فرش سجاده ای – فرش ماشینی درجه یک – بهترین قیمت فرش سجاده ای – فروش عمده فرش محرابی مسجد.

در مساجد و حسینیه ها بهترین فرشی که که می توان استفاده کرد فرش سجاده ای با طرح محرابی است که محیط متفاوت و زیبایی را در این محیط ها ایجاد نموده و فضا را معنوی می کند. در مساجد بزرگ معمولا بهترین کیفیت از فرش مسجدی درجه یک برای مفروش نمودن استفاده می شود و در شهرستان های کوچک و روستا ها که بودجه کمی دارند معمولا فرش مساجد با کیفیت متوسط استفاده می شود.

برای اینکه همه خریداران بتوانند فرش محرابی شکل خوبی برای مسجد خود تهیه نمایند، در کارخانه فرش سجاده ای تولید فرش محرابی با کیفیت های مختلفی انجام می شود که سبب شده رنج قیمتی گسترده ای برای این محصولات وجود داشته باشد که بر اساس مشخصات اصلی فرش شامل تراکم بافت، شانه عرضی، جنس نخ پرز و نوع دستگاه بافندگی این قیمت ها تعیین شده است.

انواع فرش مساجد بر اساس شانه و تراکم

اصلی ترین معیار برای تعیین قیمت فروش فرش سجاده ای تراکم بافت و شانه عرضی فرشی است که تعیین کننده نوع بافت، استحکام و دوام و ماندگاری فرش نیز می باشد. علاوه بر این مهم، جنس نخ پرز هم از اهمیت بالایی برخوردار است و فرش های ماشینی که از جنس نخ اکرولیک 100% باشند کیفیت خوب و قیمت بالاتری دارند، در مقابل فرش پلی استر یا نخ ورژن اگر در بافت فرش به کار رفته باشد کیفیت فرش متوسط شده و قیمت آن نیز مناسب تر می باشد، رایج ترین مشخصات فرش سجاده ای مساجد بر اساس شانه و تراکم به شرح زیر است:

  • فرش مساجد 440 شانه تراکم 900 ارزان قیمت
  • فرش حسینیه 500 شانه تراکم 800 ، تراکم 1000 و 1500
  • فرش مسجدی طرح 700 شانه تراکم 2100 و 2400
  • فرش سجاده ای 700 شانه درجه یک تراکم 2550
  • فرش محرابی 1000 شانه تراکم 3000 درجه یک


کارخانه فرش سجاده ای

خرید مستقیم فرش مساجد از کارخانه

همانطور که می دانید در کارخانه فرش ماشینی انواع زیادی ازفرش تولید می شود که فرش سجاده ای به دلیل مصرف بالا به صورت اختصاصی توسط برخی شرکت های بزرگ بافته می شود و افرادی که بتوانند به صورت مستقیم فرش مساجد از کارخانه بافندگی آن تولید کنند با قیمت بسیار مناسب می توانند سفارشات خود ر خریداری نمایند. بهترین قیمت فرش سجاده ای مساجد در کاشان توسط کارخانه های بزرگ به خریداران ارائه می شود و در این مجموعه امکان ارتباط با کارخانه های فرش و خرید فرش مساجد به صورت بی واسطه و با قیمت کارخانه ای فراهم شده است.

برای خرید فرش مساجد و حسینیه ها کافی است از طریق شماره های ارائه شده در سایت در واتساپ و دیگر شبکه های اجتماعی با کارشناسان ما ارتباط گرفته و لیست قیمت فرش مساجد و نحوه خرید اینترنتی از کارخانه فرش را دریافت نماید، سفارشات ثبت شده در مدت کوتاهی وارد مرحله تولید شده و سپس فرش سجاده ای برای مساجد به شهر مورد نظر خریدار ارسال می شود.

خرید فرش مساجد

قیمت فرش مسجدی کاشان

یکی از اصلی ترین معیارهای خرید فرش مسجدی از کارخانه داشتن قیمت مناسب و کیفیت مطلوب برای این کفپوش است، مساجد مکان های پر رفت و آمد و شلوغی هستند و لذا باید از یک فرش مسجدی مرغوب و درجه یک برای مفروش نمودن آن استفاده کرد علاوه براین فضای مساجد بزرگ است و نیاز به متراژ بالایی از فرش برای مفروش نمودن آن است و لذا قیمت فرش مسجدی اهمیت زیادی دارد و خریداران همواره به دنبال مجموعه ای هستند که یک محصول درجه یک و مرغوب را در بهترین قیمت فرش مساجد ارائه نماید.

در مجموعه پرسان پارس با توجه به اینکه انواع مختلفی از فرش مسجدی تولید و عرضه می شود یک لیست قیمت از فرش مساجد برای ارائه به مشتریان آماده شده و خریداران در صورت نیاز می توانند از طریق واتس اپ لیست قیمت و طرح ها را دریافت نموده و سفارش خود را ثبت کنند.

بهترین قیمت فرش سجاده ای

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر