09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 16 مهر 1399 در ساعت 17 : 48 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت خرید اینترنتی هدیه تولد – سفارش تابلو فرش بافت عکس چهره بر روی فرش ماشینی – فروشگاه خرید تابلو فرش اختصاصی ارزشمند.

فرش های دستباف و ماشینی امروزه تنها برای پوشاندن کف منازل مورد استفاده قرار نمی گیرند بلکه به عنوان یک محصول هنری و تزئینی کاربردهای جدید در منازل ایرانیان دارند. فرش در قالب تابلو فرش به شکل منظره، آیه و تابلو فرش عکس چهره در ابعاد کوچک تر از فرش بافت می شود که فضای دکوراسیون خانه شما را  بسیار زیباتر می کند.

در سال های اخیر که تکنولوژی های جدیدی در صنعت فرش ورود کرده است جایگاه تابلو فرش اختصاصی چهره رفیع تر از گذشته شده است. ارائه نقشه های جدید تابلو فرش های فرانسوی و مناظر مختف توسط کارخانه فرش کاشان باعث استقبال خریداران شده است. از گذشته تا کنون ابعاد تابلو فرش سفارشی چه به شکل دستباف و چه به صورت ماشینی از سایز 50 در 35 تا 100 در 70 سانتی متر متغیر بوده است. این روزها با رونق بافت تابلو فرش سفارشی چهره می توانید از این کالای لوکس به عنوان یک هدیه ارزشمند برای عزیزان خود استفاده کنید.

دکوراسیون منزل با تابلو فرش

همان طور که بیان شد تابلو فرش اختصاصی شامل عکس چهره و یا هر عکس دلخواه جهت زیبایی دکوراسیون منزل می تواند مطابق با سلیقه شما باشد.

تابلو فرش ماشینی یک کالای لوکس و هدیه ارزشمند می باشد که با هزینه های مختلف می توانید آن را خریداری نمایید و با کادو کردن آن برای عزیزان خود لحظات خوشی را در کنار خانواده و دوستان سپری کرده و خاطرات در ذهن ماندنی را در کنارشان رقم بزنید. در خصوص استفاده از تابلو فرش در پذیرایی منزل باید دقت داشته باشید که سبک آن با دیگر وسایل همخوانی داشته باشد. به طور مثال اگر منزلتان با دکوراسیون مدرن طراحی شده باشد می توانید انواع جدیدترین تابلو فرش اروپایی را با یک قاب متناسب در ابعاد 100 در 70 یا 150 در 100 انتخاب کنید. اما اگر سفارش تابلو فرش اختصاصی داده اید یا آن را به شما هدیه داده اند با یک قاب سفید یا استخوانی ساده می توانید آن را در اتاق خواب خود نصب کنید.

تابلو فرش سفارشی

تابلو فرش سفارشی هدیه سورپرایز تولد

افرادی که قصد خرید هدیه ارزشمند دارند معمولا روزها زمان صرف می کنند تا با هدف سورپرایز کردن اعضای خانواده و یا دوستان بتوانند یک هدیه تولید با ارزش را خریداری کنند. تابلو فرش بافت چهره سفارشی در فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس با اندازه های کوچک و بزرگ صورت می گیرد تا خریداران مختلف با هر توان مالی بتوانند با سفارش تابلو فرش اختصاصی عزیزانشان باعث ثبت خاطرات خوش شوند.

فروشگاه تابلو فرش عکس شخصی پرسان پارس جهت سورپرایز شدن عزیزان شما فرصتی را فراهم کرده تا بتوانید تنها با ارسال تصویر مورد نظر به کارشناسان این مجموعه، تابلو فرش را مستقیم از کارخانه به آدرس مورد نظرتان ارسال نمایید تا از این طریق علاوه بر یک هدیه ارزشمند باعث شگفت زده شدن ایشان شوید.

خرید اینترنتی هدیه تابلو فرش چهره

خرید اینترنتی کادو تولد با قیمت های مختلف از طریق سفارش تابلو فرش اختصاصی امکان پذیر می باشد که برای این امر، مجموعه پرسان پارس با ارائه اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ و همچنین قاب های زیبا یک هدیه کامل از تبدیل عکس به تابلو فرش چهره را برای شما عزیزان به همراه خواهد داشت.

با خرید آنلاین تابلو فرش اختصاصی در هر نقطه از کشور که باشید تصویر مورد نظر شما به صورت بافت و چاپ عکس روی فرش با کیفیت درجه یک انجام می شود. مراحل ثبت سفارش بافت فرش از روی عکس به صورت زیر می باشد:

  • ارسال تصویر مورد نظر از طریق تلگرام و واتساپ یا ایمیل جهت بررسی کیفیت
  • انتخاب ابعاد دلخواه و بیان درج متن یا تغییرات احتمالی در تصویر
  • انتخاب نوع تابلو فرش که به صورت چاپ عکس روی فرش باشد یا بافت عکس چهره
  • ارائه آدرس پستی جهت ارسال رایگان تابلو فرش هدیه ارزشمند شما به درب منزل

تابلو فرش عکس چهره

دلایل استقبال از تابلو فرش هدیه ماشینی

سال ها پیش تابلو فرش ها تنها به صورت دستبافت تولید و در بازار خرید و فروش می شدند اما امروزه رشد تکنولوژی و واردات ماشین آلات پیشرفته بافت تابلو فرش اختصاصی را بسیار پر رونق تر از گذشته کرده است.

اما اصلی ترین دلایل استقبال خریداران از تابلو فرش های ماشینی جهت هدیه دادن چیست؟

  • عمده ترین دلیل را می توان اختلاف فاحش در قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش سفارشی ماشینی و دستباف دانست و این عامل باعث شده که تابلو فرش دستباف چهره به عنوان یک هدیه ارزشمند مورد توجه عموم خریداران قرار نگیرد البته این درحالی می باشد که مجموعه پرسان پارس امروزه تمامی تابلو فرش عکس شخصی های عرضه شده را به صورت درجه یک آماده می سازد به نحوی که بافت ریز آن امکات تمایز آن را از تابلو فرش های دستباف برای افراد دشوار کرده است.
  • هدف از خرید تابلو فرش برای دکوراسیون منزل، زیباسازی فضای خانه می باشد که تابلو فرش اختصاصی منظره یا چهره که با دستگاه های مدرن در مرکز خرید اینترنتی فرش پرسان پارس انجام می شود تمام زیبایی های دستبافته های قدیمی را دارا هستند از همین رو می توانید جهت سفارش تابلو فرش چاپی عکس دلخواه با ما در ارتباط باشید.
  • از آن جایی که خرید هدیه ارزشمند معمولا لحظه آخری توسط افراد صوت می گیرد زمان نقش مهمی را خواهد داشت که قطعا تابلو فرش های دستباف زمان حداقلی 3 تا 4 ماهه را نیاز دارند پس در صورت مشکل نداشتن با 2 مورد بالا، صرف زمان زیاد جهت آماده سازی تقریبا خرید تابلو فرش دستباف جهت هدیه تولد را منتفی می کند و این در حالی می باشد که زمان آماده سازی هدیه ارزشمند تابلو فرش عکس چهره می تواند تا 2 روز هم کاهش داشته باشد.

چاپ تابلو فرش چهره

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر