09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 30 شهریور 1399 در ساعت 10 : 7 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تبدیل عکس به تابلو فرش 1200 شانه – بافت عکس سفارشی بر روی فرش ماشینی – خرید اینترنتی تابلو فرش عکس چهره.

هنگامی که سفارش تابلو فرش عکس شخصی را می دهید معمولا زمانیست که آن را برای هدیه کادو تولد و یا سایر مراسم ها می خواهید از همین رو در صدد هستید یک اثری منحصر به فرد و ماندگار را دریافت کنید. چنان چه دنبال هدیه ای متفاوت و بسیار ارزنده برای عزیزان و دوستان خود هستید می توانید بافت عکس روی تابلو فرش سفارشی را با توجه به هزینه در نظر گرفته شده و یا ابعاد دلخواهتان سفارش دهید.

شرکت فرش پرسان پارس به پشتوانه سال ها تجربه در زمینه تبدیل عکس به تابلو فرش چهره امروزه انواع تابلو فرش سفارشی را به صورت کاملا حرفه ای تولید می نماید و از طریق فروشگاه اینترنتی تابلو فرش پرسان پارس به فروش می رساند.

انواع بافت تابلو فرش عکس

ما در این مجموعه گلچینی از ناب ترین تابلو فرش های تبدیل عکس به تابلو فرش را با توجه به وجود دستگاه های مدرن و ماشین آلات پیشرفته بافت عکس روی تابلو فرش ماشینی تولید می نماییم.

اصولا از دو روش بافت و یا چاپ عکس بر روی فرش استفاده می شود که بافت عکس چهره نیاز به طراحی قبل از بافت را دارد که تیم طراحی این مجموعه طرح مورد نظر شما را در کوتاه ترین زمان برایتان ارسال کرده و پس از تایید از سوی شما اقدام به بافت آن می کند. در حال حاضر از فرش 1000 شانه تراکم 3000 ده رنگ به منظور بافت سفارشی عکس بر روی فرش استفاد می شود.

همچنین یکی از انواع دیگر تابلو فرش های سفارشی، چاپ دیجیتال عکس روی تابلو فرش می باشد که به شکل فرش 1200 شانه تراکم 3600 با طیف رنگی 256 تولید می شود. به کارگیری 256 رنگ هنگام بافت عکس روی تابلو فرش منجر به ایجاد یک تابلو فرش کاملا دستباف گونه و زیبا می شود.

خوشبختانه طی این سال ها رضایت مشتریان از بابت طراحی و بافت هزاران تابلو فرش اختصاصی قوت قلبی برای کارکنان این مجموعه بوده تا تک تک سفارشات را با دقت و حساسیت کامل انجام دهند و موجبات رضایت خریداران و ثبت لحظه های شیرین را در کانون گرم خانواده ایجاد کند.

بافت تابلو فرش چهره

نکات ارسال عکس جهت بافت تابلو فرش عکس شخصی

افراد با سلایق مختلف انتظاراتی در ذهنشان دارند و می خواهند به ایده آل ترین حالت ممکن بافت عکس روی تابلو فرش را سفارش دهند از همین رو برای این که رضایت شما خریداران محترم جلب شود ما در این مجموعه کلیه سفارشات را بعد از انجام شدن، بررسی کامل می کنیم تا از دریافت یک تابلو فرش اختصاصی کاملا حرفه ای مطمئن شوید.

نکاتی که در زیر به آن ها اشاره می کنیم مربوط به ارسال عکس جهت بهبود کیفیت می باشد که با رعایت آن می توانید تابلو فرش اختصاصی را در بالاترین کیفیت دریافت نمایید:

  • تصاویر خود را با فرمت JPG و یا PNG و ترجیحا کیفیت اورجینال ارسال نمایید.
  • جهت جلوگیری از افت کیفیت بهتر است عکس به صورت فایل و یا ZIP ارسال شود.
  • انتخاب نوع عکس (اندازه و حالت آن) با توجه به طرحی که می خواهید، باشد.
  • اگر عکستان به صورت آلبومی می باشد قبل از ارسال آن را اسکن کنید.
  • در صورت نیاز به ایجاد متن و یا اصلاحات احتمالی حتما آن را هنگام ارسال تصویر اعلام نمایید.

سفارش تابلو فرش عکس چهره

پس از ارسال تصویر مورد نظرتان نوبت به ادامه مراحل سفارش بافت عکس روی تابلو فرش می رسد. با انتخاب یکی از ابعاد اعلام شده می توانید سایز مورد نظرتان را ثبت نمایید. زمان تقریبی آماده شدن تبدیل عکس به تابلو فرش چهره بافتی در حدود 14 روز و برای چاپ عکس بر روی تابلو فرش حدودا 2 تا 4 روز می باشد. اگر قصد درج تاریخ و یا اضافه کردن نوشته را دارید می توانید متن دلخواه خود را بر روی تابلو فرش حک کنید.

تابلو فرش سفارشی عکس چهره به صورت ریشه شده و آماده می باشد که بنا به سلیقه شما امکان قاب شدن با مدل انتخابی شما را نیز دارد.

تابلو فرش عکس چهره

خرید اینترنتی تابلو فرش بافت چهره

یکی از بزرگ ترین معضلاتی که برای خریداران وجود دارد عدم دسترسی آن ها به یک مجموعه مطمئن و با کیفیت می باشد که بتوانند بافت عکس روی تابلو فرش چهره را با کیفیت درجه یک خریداری نمایند. فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس امکان خرید آنلاین تابلو فرش چهره را مهیا کرده است تا عزیزانی که قصد خرید دارند در هر نقطه از کشور که به سر می برند بتوانند در کوتاه ترین زمان عکس مورد نظرشان را به تابلو فرش درجه یک تبدیل کنند و در مدت اندکی آن را درب منزل تحویل بگیرند.

از بزرگ ترین مزایای این روش خرید می توان به ارسال رایگان و پرداخت هزینه کمتر به دلیل سفارش از تولید کننده اشاره کرد.

هزینه بافت عکس روی فرش

برای بافت عکس روی تابلو فرش چه میزان باید هزینه کرد؟ قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش با توجه به شاخصه های مختلف از جمله اندازه، کیفیت و روش بافت و یا چاپ آن متغیر می باشد اما آن چه خریداران باید به آن مطمئن باشند ارزان تر بودن هزینه بافت تابلو فرش چهره شما در مجموعه پرسان پارس نسبت به کیفیت تابلو فرش دریافتی می باشد.

کلیه تابلو فرش ها به همراه ارسال رایگان می باشند و بابت سفارش فقط کافیست هزینه تابلو فرش را پرداخت نمایید.

بافت تابلو فرش از روی عکس

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر