09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 14 مهر 1398 در ساعت 10 : 38 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای سفارش تابلو فرش چهره در شیراز، اصفهان، مشهد و سایر نقاط کشور و خرید با قیمت خوب و کیفیت عالی با مجموعه پرسان پارس همراه شوید.

تبدیل عکس چهره به تابلو فرش چطور انجام می شود؟ چه روش هایی برای بافت تابلو فرش چهره وجود دارد؟ و در کدام روش قیمت تابلو فرش چهره ارزان تر می شود؟ اینها و بسیاری سوالات مشابه دیگر درباره تابلو فرش عکس شخصی در این متن پاسخ داده می شود.

برای بافت تابلو فرش چهره شما در مجموعه پرسان پارس، از به روز ترین و حرفه ای ترین روش های تولید استفاده می شود تا آنچه حاصل می شود یک محصول متفاوت، جذاب و مورد پسند شما باشد. تجربه ما در حوزه کار تخصصی تبدیل عکس به تابلو فرش طی چند سال فعالیت مداوم و پیوسته حاکی از آن است که این محصول زیبا و جالب توجه در شهرهای بزرگ مورد توجه و استقبال بیشتری قرار گرفته است و البته شاید این موضوع به دلیل این باشد که در شهرهای کوچک هنوز این محصولات خیلی شناخته شده نیستند. یکی از بزرگترین بازار های عرضه این محصول بافت تابلو فرش چهره در شیراز است، در این شهر بیشترین تعداد خریدار و مشتری برای انواع مختلف تابلو فرش وجود دارد.

  • تابلو فرش چهره اشخاص
  • تابلو فرش با عکس شخصی
  • سفارش تابلو فرش شخصی
  • کانال تابلو فرش چهره شما

تابلو فرش چهره شما

روش تهیه تابلو فرش سفارشی کاشان

برای تهیه تابلو فرش سفارشی عکس چهره بهترین و مطمئن ترین مراکز، آنهایی هستند که در کاشان فعالیت دارند، کاشان مرکز اصلی بافت انواع تابلو فرش چهره است و همه شهرهای کشور از شیراز و اصفهان گرفته تا تهران، مشهد و تبریز، برای خرید تابلو فرش چهره زیبا و با کیفیت از مجموعه های فعال در این شهر خرید می کنند. زیرا بهترین دستگاه های بافندگی فرش ماشینی و بافنده های فرش دستباف در این منطقه وجود دارند، دستگاه های چاپ مخصوص تابلو فرش هم توسط شرکت های بزرگ این منطقه خریداری شده و بهرتین تابلو فرش چهره چاپی هم از این منطقه توزیع می شود. انواع روش های متداول برای بافت تابلو فرش چهره به شرح زیر است:

  • تابلو فرش چهره دستباف
  • بافت تابلو فرش چهره ماشینی
  • چاپ عکس روی فرش و تابلو فرش چاپی

یکی از مهمترین تفاوت های بین روش های فوق، تفاوت فاحش در قیمت هر کدام یک از محصولات است، تابلو فرش چهره دستباف بسیار گران قیمت است، تابلو فرش ماشینی بافتی قیمت متوسطی دارد و ارزان ترین قیمت مربوط به چاپ عکس روی فرش می شود. جالب است بدانید با وجود قیمت ارزان تابلو فرش چاپی، این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد و بیشترین فروش تابلو فرش چهره در شیراز و شهرهای بزرگ به این مدل اختصاص دارد.

البته بهتر است بدانید که همه مجموعه هایی که در حوزه چاپ عکس روی فرش فعالیت دارند نمی توانند تابلو فرش چهره خوب و با کیفیت تولید کنند، لازم است دستگاه پیشرفته و مخصوص تابلو فرش برای این منظور استفاده شود، اپراتور حرفه ای و متخصص کار چاپ را انجام دهد و از مواد اولیه مرغوب نظیر فرش خام مناسب، رنگ با کیفیت و ریشه زیبا برای تهیه تابلو فرش خوب استفاده شود که تمامی این موارد را در مجموعه پرسان پارس که از بزرگترین مجموعه های فعال در حوزه بافت تابلو فرش چهره در کاشان است، می توانید مشاهده نمایید.

  • بافت تابلو فرش چهره در شیراز
  • تابلو فرش چهره در اصفهان
  • بافت تابلو فرش چهره شما

بافت تابلو فرش چهره شیراز

قیمت تابلو فرش سفارشی چهره شما

قیمت تابلو فرش سفارشی چهره شما با توجه به نوع روشی که برای تهیه آن استفاده شده است متفاوت است. به صورت کلی مشخص است که تابلو فرش چهره شما به صورت دستباف قیمت بالایی دارد و دیگر روش ها ارزان تر هستند. برای اینکه بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید، ابتدا بودجه شخصی تان را برای خرید مشخص کنید، سپس با توجه به قیمت تابلو فرش سفارشی ارائه شده در جدول زیر و توضیحات داده شده در مورد کیفیت هر کدام یک از این محصولات می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

معرفی بافت تابلو فرش چهره در شیراز و سراسر وارد این بخش شوید.

ردیف

ابعاد تابلو فرش چهره شما

بافت تابلو فرش چهره شما

چاپ عکس روی فرش

1

سایز 50در70

390.000 تومان

220.000 تومان

2

سایز 50در35

220.000 تومان

130.000 تومان

3

سایز 70در100

750.000 تومان

340.000 تومان

4

سایز 100در150

1.400.000 تومان

580.000 تومان

بافت تابلو فرش چهره شما

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر