09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 21 اسفند 1399 در ساعت 12 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش خام سابلیمیشن – قیمت فرش خام برای چاپ – تابلو فرش خام – خرید فرش خام برای چاپ – قیمت فرش خام سابلیمیشن – فروش فرش خام سابلیمیشن.

در ماه های اخیر با توجه به اینکه تابلو فرش های چاپی در بین شهرهای مختلف کشور و همچنین کشورهای عربی اطراف ایران فروش خوبی داشته اند و توجه خریداران را به خود جلب نموده اند، تقاضا برای فرش خام سابلیمیشن برای چاپ تابلو فرش نیز افزایش یافته است. دستگاه سابلیمیشن یک دستگاه چاپ حرارتی است که علاوه برا پارچه و لیوان و... امکان چاپ عکس روی فرش نیز با آن وجود دارد و فروش بالای تابلو فرش چاپی به خصوص تابلو فرش عکس چهره سبب شده دارندگان دستگاه سابلیمیشن حرارتی علاوه مند به خرید فرش خام سفید برای چاپ تابلو فرش بشوند.

انواع فرش خام سفید برای چاپ

برای چاپ عکس روی فرش اگر بخواهید از دستگاه سابلیمیشن حرارتی استفاده کنید بهترین فرش خام مناسب برای شما فرش سفید است که از الیاف ابریشم مصنوعی یا همان نخ پلی استر برای تولید آن استفاده شده است. معمولا این نوع فرش 1000 شانه با تراکم 3000 است، اما اگر برای چاپ عکس روی فرش از دستگاه یو وی که یک دستگاه چاپ لیزری است استفاده می کنید، فرش خام سفید 1200 شانه که از الیاف اکریلیک برای تولید آن استفاده شده است گزینه مناسب تری برای شما خواهد بود.

علاوه بر این مدل های فرش خام، برخی شرکت ها هستند که فرش خام 700 شانه پلی استر نیز تولید می کنند که به دلیل داشتن بافت درشت برای چاپ عکس چهره روی فرش مناسب نیستند و افرادی که این مدل فرش خام برای سابلیمیشن را خریداری می کنند بیشتر هدفشان تولید تابلو فرش منظره یا پادری و امثال اینها می باشد.

فرش خام سابلیمیشن

قیمت فرش خام سابلیمیشن در کاشان

با توجه به اینکه تولید فرش خام سفید توسط کارخانه های بافندگی فرش انجام می شود بیشترین میزان تولید این محصولات در کاشان است و افرادی که می خواهد به صورت عمده خرید فرش خام سابلیمیشن خوب را انجام دهند برای یافتن مناسب ترین قیمت فرش خام سابلیمیشن باید بزرگترین پخش کننده های فرش خام سابلیمیشن کاشان را یافته و خریدشان را انجام دهند.

قیمت فرش خام سابلیمیشن با توجه به ابعاد آن تعیین می گردد، مجموعه پرسان پارس تنها مجموعه بزرگ و معتبر در زمینه تولید تابلو فرش خام سابلیمیشن برای چاپ چهره است که محصولات درجه یک و با کیفیت را به صورت سایز بندی و ریشه شده به خریداران عرضه می کند. شما می توانید فرش خام مورد نیز خود را به صورت آماده و ریشه شده در ابعاد مورد نیازتان سفارش دهید.

برای مثال در داخل ایران فرش خام در ابعاد کوچک 30در40، 30در20 و 50در35 توسط افرادی که دستگاه سابلیمیشن کوچک دارند بیشتر خریداری می شود و افرادی که به صورت تخصصی در حوزه چاپ عکس روی فرش فعالیت دارند بیشتر ابعاد 50در70 و 70در100 را برای چاپ عکس روی فرش خام سابلیمیشن استفاده می کنند.

در کشورهای عربی که تابلو فرش سایز بزرگ طرفداران بیشتری دارد، ابعاد بزرگ معمولا سفارش داده می شود، تمامی این تابلو فرش ها به صورت آماده با ریشه گره دار تولید می شود و با بسته بندی مناسب به شهرهای مختلف کشور ارسال می شود یا برای صادرات استفاده می گردد.

فروش فرش سابلیمیشن

فروش فرش خام سابلیمیشن به صورت عمده

از آنجایی که خریداران فرش خام سابلیمیشن خریدشان به صورت عمده می باشد، در مجموعه پرسان پارس برای تمامی مشتریان قیمت فرش خام سابلیمیشن به صورت عمده محاسبه می شود و شما حتی برای خرید نمونه برای تست و تایید گرفتن از کیفیت و جنس فرش خام می توانید تعداد کم از فرش خام را با قیمت عمده سفارش داده و پس از اطمینان از کیفیت چاپ فرش خام سابلیمیشن اقدام به خرید عمده آن نمایید.

خرید اینترنتی تابلو فرش خام سابلیمیشن نیز امکان پذیر است و شما با یک تماس ساده با کارشناسان فروش ما می توانید ارتباط گرفته و سفارش خود را در واتس اپ ثبت نمایید و ارسال فرش خام سفید برای شما به شهر محل زندگی تان انجام گردد.

همچنین در صورت که دستگاه چاپ سابلمیشن شما کوچک باشد، سفارشات تابلو فرش چاپی بزرگ داشته باشید می توانید تابلو فرش چاپی آماده را در سایز دلخواهتان در این گالری سفارش داده و با قیمت همکاری تحویل بگیرید.

فرش خام سابلیمیشن

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر