09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 8 بهمن 1399 در ساعت 22 : 59 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت پشتی فرش – خرید پشتی فرش – پشتی فرش ماشینی کاشان – پشتی فرش طرح افشان – پشتی فرش تهران – ست پشتی فرش.

پشتی فرش ماشینی از لوازم اصلی خانه های ایرانی است، البته فرهنگ استفاده از پشتی در بین اعراب نیز رایج می باشد و بیشتر تولیدات پشتی ایران در داخل کشور، کشورهای عربی و افغانستان استفاده می شود. اگر بخواهیم پشتی فرش ماشینی کاشان را از لحاظ کیفیت دسته بندی نماییم، شانه و تراکم رویه پشتی نقش اصلی را در قیمت و کیفیت آن دارد، پشتی فرش 440 شانه ارزان ترین مدل و قیمت پشتی فرش 1200 شانه از همه بیشتر است؛ عامل بعدی که در کیفیت پشتی و دوام آن اثر مستقیم دارد، جنس موادی است که پشتی فرش با آن پر می شود، فوم معمولی، فوم فشرده درجه یک و پرز از جمله موادی است که برای پر کردن پشتی استفاده می شود. طرح های پشتی فرش ماشینی معمولا به صورت ست پشتی با فرش می باشد یعنی معمولا پشتی با طرح فرش منزل ست می شود. در زیر چند نمونه از معروف ترین طرح های ست پشتی با فرش معرفی می شود.

پشتی طرح فرش افشان

نقشه افشان از قدیمی ترین و اصیل ترین نقشه های مورد استفاده در فرش ماشینی است،شما به راحتی می توانید یک فرش طرح افشان را در هر شانه و تراکمی از هر شرکتی سفارش دهید، زیرا بیشترین فروش شرکت ها معمولا در طرح های مشابه فرش طرح افشان بوده و لذا پشتی طرح افشان نیز فروش بالایی دارد و معمولا در تولیدی های پشتی، نمایشگاه های فروش فرش و پشتی این نقشه وجود دارد.

پشتی طرح افشان معمولا در رنگ زمینه کرم، آبی، فیلی و سرمه ای موجود است، پشتی طرح فرش افشان مدل های مختلفی دارد که در این گالری نمونه های آن در بخش گالری پشتی فرش ماشینی قرار داده شده است، همچنین کارشناسان فروش از طریق شبکه های اجتماعی طرح های پشتی فرش را برای خریداران ارسال می کنند.

پشتی طرح فرش افشان

پشتی فرش باغ ارم

باغ ارم یکی از نقشه های محبوب و زیبا در فرش ماشینی 1000 شانه و 700 شانه است که رنگ بندی های مختلفی نیز در شرکت های مختلف دارد، با توجه به فروش بالایی که این نقشه دارد پشتی فرش باغ ارم نیز مورد نیاز اکثر خریداران برای ایجاد ست پشتی با فرش می باشد و افرادی که قصد خرید ست پشتی فرش ماشینی با فرش طرح باغ ارم دارند می توانند مدل های موجود این پشتی فرش جدید و زیبا را از کارشناسان دریافت کنند. پشتی فرش باغ ارم یک نقشه کلاسیک زیبا، با آب و رنگ جذاب است که جلوه خوبی به چیدمان می دهد و خرید اینترنتی پشتی فرش باغ ارم نیز با قیمت پشتی فرش ماشینی در کارگاه تولیدی آن برای خریداران محاسبه می شود.

پشتی طرح فرش باغ معلق

پشتی طرح فرش باغ معلق کاشان

نقشه پشتی طرح فرش باغ معلق رنگ آمیزی های مختلف دارد و شما با توجه به رنگ زمینه فرش باغ معلق که خریداری نموده اید می توانید در این سایت پشتی آن را نیز سفارش دهید، بیشترین فروش برای پشتی طرح فرش باغ معلق برای رنگ زمینه سرمه ای می باشد که رنگ محبوب و پرفروشی است، البته رنگ های آبی، کرم، فیلی و روناسی نیز برای تولید پشتی طرح فرش باغ معلق استفاده شده و نمونه های تولیدی در این مجموعه موجود است و در صورت نیاز خریداران می توانند رنگ بندی کامل از نقشه پشتی طرح فرش باغ معلق را از کارشناسان دریافت نمایند و در تعداد مورد نیاز خود پشتی فرش را سفارش دهند.

پشتی طرح فرش چیچک

طرح فرش چیچک به صورت فرش 700 شانه با تراکم 2550 تولید می شود، البته این فرش در شانه و تراکم پایین تر نیز در بازار موجود است، اما بهترین کیفیت و زیباترین رخ آن مربوط به همان فرش 700 شانه اصل می باشد، در این گالری تولید پشتی فرش ست با فرش برای پشتی طرح فرش چیچک نیز با کیفیت فرش 700 شانه درجه یک اصل می باشد، از نخ اکریلیک 100% برای بافت رویه ها استفاده شده و موادی که برای پر کردن تمامی پشتی فرش ها استفاده می شود فوم فشرده درجه یک دلیجان است که بهترین نوع فوم در کشور به شمار می رود.

پشتی فرش ماشینی

خرید اینترنتی پشتی فرش ماشینی کاشان

تعداد محدودی از نقشه های پشتی فرش ماشینی کاشان در این متن معرفی شد؛ اما تعداد بیشماری طرح و نقشه از پشتی فرش ماشینی وجود دارد که برخی از این نقشه ها برای خرید پشتی فرش ماشینی خریداران در گالری سایت قرار داده شده و به صورت پیوسته این گالری آپدیت می شود، خرید اینترنتی پشتی فرش ماشینی کاشان نیز به راحتی از این سایت امکان پذیر است، تنها کافی است شما به شماره های ارائه شده در سایت از شبکه های اجتماعی نظیر واتس اپ پیام بدهید تا نمونه های جدید برای خرید پشتی فرش ماشینی کاشان برای شما ارسال نمایند و همانجا سفارش خرید پشتی فرش را ثبت نموده و در شهر خود تحویل بگیرید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر