09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 6 خرداد 1400 در ساعت 11 : 38 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بهترین مارک فرش ماشینی – خرید فرش کاشان – فرش ماشینی درجه یک – فروشگاه اینترنتی فرش خوب – خرید آنلاین بهترین فرش – فرش ماشینی دستباف گونه – پرفروش ترین فرش کاشان.

بهترین مارک فرش ماشینی کاشان را نمی توان به یک برند خاص و مشخص اختصاص داد، زیرا در کاشان کارخانه های زیادی هستند که بافت انواع فرش خوب و درجه یک را انجام می دهند و تعداد زیادی از این این برندهای بزرگ محصولات با کیفیت و درجه یکی را بافت نموده و در نمایشگاه های مختلف فروش فرش ماشینی عرضه می کنند.

قبل از اینکه برند و مارک فرش ماشینی برای شما اهمیت داشته باشد، باید با مشخصات فنی محصولات مختلف آشنا شوید و دقیقا بدانید که به دنبال چه فرشی هستید؛ شانه، تراکم، جنس الیاف و نوع بافت در کیفیت و زیبایی فرش ماشینی اهمیت زیادی دارد و اگر شما اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشید حتی با خرید بهترین مارک فرش ماشینی نیز ممکن است طرح و نقش دلخواهتان را در کیفیتی که مد نظرتان است نتوانید خریداری نمایید.

انواع فرش ماشینی بر اساس شانه و تراکم

بزرگترین برندها و کارخانه فرش در کاشان فرش را با توجه به نیاز مشتریان خود در شانه و تراکم مختلف بافت می کنند. هرچه شانه فرش ماشینی بالاتر باشد، ظرافت بافت فرش بیشتر می شود و زیبایی ظاهر فرش بیشتر می شود، تراکم در فرش استحکام فرش را نشان می دهد و هر چه تراکم بالاتر می رود مقاومت فرش افزایش می یابد، اما از طرف دیگر چون شانه و تراکم با هم بالا می روند، بالا رفتن شانه فرش به منزله ظریف تر شدن و نازک تر شدن فرش می باشد.

برای مثال فرش 700 شانه تراکم 2550 مقاومت و دوام بالایی دارد، اما فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه با وجود اینکه به ترتیب تراکم 3600 و 4500 دارند، به دلیل ظریف تر شدن الیاف، ظاهر زیباتر و رخ جذاب تری دارند، اما به همان نسبت استحکام الیاف هم ممکن است به اندازه فرش 700 شانه اکریلیک درجه یک نباشد.

بنابراین اگر بهترین مارک فرش ماشینی را نیز خریداری کرده باشید اما شانه و تراکمی را که مد نظرتان است را اشتباه انتخاب کنید ممکن است نهایتا از فرش راضی نباشد، برای مثال فرش با استحکام و با دوام 700 شانه ظرافت و زیبایی فرش 1200 شانه را ندارد و اگر قصدتان خرید فرش زیبا و ظریف و نازک است بهتر است فرش های با شانه و تراکم بالاتر را انتخاب کنید.

بهترین فرش ماشینی

انواع فرش ماشینی خوب بر اساس جنس الیاف

جنس نخ استفاده شده در بافت فرش ماشینی اهمیت زیادی در کیفیت بافت و دوام و زیبایی فرش دارد و اگر می خواهید یک فرش ماشینی درجه یک بخرید بهتر است نوع الیاف فرش را بشناسید، بهترین مارک فرش ماشینی و زیباترین فرش 1200 شانه و طرح ها نیز اگر جنس الیافی که در بافتشان استفاده شده است مناسب نباشد، ظاهر زیبا و دوام بالا نخواهند داشت.

برای مثال برخی از کارخانه های بزرگ فرش ماشینی که صادرات فرش انجام می دهند، از الیاف پلی استر که براق و لطیف هستند برای بافت فرش ماشینی استفاده می کنند، این سبک از فرش های ماشینی ظاهر زیبا و براقی دارند، اما دوام و ماندگاری کمی دارند و اکثرا برای ایرانیان مناسب نیستند زیرا در کشورهای خارجی فرش جنبه تزیینی بیشتری داشته و استفاده از این نوع فرش ها مناسب آن فضاها می باشد، اما در ایران که فرش استفاده زیادی برای نشست و برخواست دارد، بهتر است از فرش ماشینی که از نخ اکریلیک 100% بافته شده است استفاده شود.

جنس نخ فرش ماشینی علاوه بر اکریلیک و پلی استر، BCF نیز می تواند باشد که این نوع نخ بسیار ارزان، سبک و کم دوام است. لذا این نوع فرش ها گزینه مناسبی برای فرش منزل نیستند.

بهترین مارک فرش ماشینی

نوع بافت فرش ماشینی خوب و درجه یک

دستگاه زیادی برای تولید فرش ماشینی استفاده می شود که نوع این دستگاه ها تاثیر مستقیمی روی کیفیت بافت فرش ماشینی و دوام و ماندگاری آن دارد، بهترین بافت های فرش ماشینی دستباف گونه خوب مربوط به دستگاه شونهر آلمان و وندویل بلژیک می باشد. بافت فرش 700 شانه خوب باید یا شونهر یا HCP باشد، فرش هزار شانه کاشان که بافت شونهر دارد، بهترین کیفیت را دارد و فرش 1200 شانه با بافت دستگاه HCIX2 بهترین بافت را دارد، با توجه به این نکات می توان فرش های خوب را از فرش های دیگر تشخیص داد و بهترین مدل فرش را از بهترین مارک فرش ماشینی خریداری کرد.

بهترین مارک فرش ماشینی خوب کاشان

حال که با انواع فرش ماشینی آشنا شده اید می توانید با توجه به ویژگی های فرش ماشینی درجه یک و خوب که مد نظرتان است یک مارک فرش ماشینی که دارای تولیداتی متناسب با نیاز شما است برای خرید فرش خوب انتخاب کنید. بزرگترین کارخانه های فرش کاشان که در این مجموعه ما معرفی می کنیم و به شما برای خرید فرش دستباف گونه خوب پیشنهاد می دهیم، فرش محتشم، کارخانه فرش سورنا، فرش زاگرس، فرش کلاسیک، فرش شاهکار صفویه، فرش یلدای کویر و چند برند معتبر دیگر می باشد که محصولات اکثر این کارخانه های بزرگ در گالری محصولات ما قرار داده شده است و برای خرید اینترنتی فرش ماشینی می توانید بهترین مارک فرش ماشینی را از فروشگاه آنلاین فرش در همین مجموعه تهیه نمایید.

فرش ماشینی دستباف گونه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر