09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 26 اسفند 1399 در ساعت 12 : 48 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش مسجدی – فرش مخصوص نمازخانه – فرش سجاده ای نمازخانه – خرید فرش محرابی – قیمت فرش نمازخانه – فرش مخصوص مساجد – فروش فرش سجاده ای.

در نمازخانه ها، مساجد و حسینیه ها استفاده از فرش مخصوص نمازخانه و مسجد اهمیت زیادی دارد، زیرا این محصولات که دارای طرح سجاده ای هستند می توانند نظم زیبایی به محیط ها و اماکن مذهبی داده و معنویت این مکان ها را بیشتر کنند؛ علاوه بر این مرتب شدن صف های نماز و قابلیت شستشو راحت این کفپوش ها از ویژگی های مهمی است که باعث شده هر ساله مساجد و نمازخانه های بیشتری اقدام به سفارش و خرید فرش سجاده ای از کارخانه فرش کاشان نمایند.

ابعاد فرش نمازخانه ای و مساجد

در تولید فرش نمازخانه ای تلاش شده سایز استاندارد که برای نمازگزاران مناسب باشد و فاصله افراد از هر جهت با یکدیگر به اندازه کافی و مناسب باشد، به طور کلی عرض هر رول فرش سجاده ای 1.25 متر می باشد که برای همه افراد و مکان ها مناسب بوده و تمامی سفارشات فرش سجاده ای محرابی با این ابعاد انجام می شود، اما اگر افراد بخواهند عرض سجاده فرش نمازخانه را متناسب با فضایی که در اختیار دارند تغییر دهند این امکان وجود دارد و نقشه مورد نظرشان برای سفارشات با متراژ بالا در  ابعاد دلخواهشان طراحی و تولید می شود. اگر هم خریداران فرش سجاده ای را به صورت تکی بخواهند یعنی مانند قالیچه با طرح محرابی بخواهند فرش نمازخانه ای را در تعداد بالا سفارش دهند، تولید سجاده فرش با ابعاد 80 در 120 نیز در این مجموعه انجام می شود.

فرش مخصوص نمازخانه

قیمت انواع فرش مخصوص نمازخانه و مسجد

فرش مخصوص نمازخانه از نظر کیفیتی انواع مختلفی دارد و خریداران این محصول که اغلب خیرین یا هیئت امنای مساجد هستند احتمالا با انواع فرش مخصوص نمازخانه و مسجد و تفاوت هایشان آشنا نیستند. در این متن ابتدا انواع فرش مسجدی را معرفی می کنیم و سپس تفاوت ها و قیمت هر کدام یک از محصولات با توجه به کیفیتی که دارد به صورت حدودی اعلام می شود:

  • فرش مسجدی 440 شانه BCF : ارزان ترین مدل فرش مخصوص نمازخانه
  • فرش سجاده ای 500 شانه پلی استر : دارای قیمت مناسب و کیفیت متوسط
  • فرش مخصوص نمازخانه 500 شانه اکریلیک: قیمت متوسط و کیفیت مناسب
  • فرش محرابی طرح 700 شانه اکریلیک: قیمت متوسط و کیفیت مناسب
  • فرش نمازخانه ای 700 شانه اصل درجه یک: دارای قیمت و کیفیت بالا

عکس فرش محرابی مساجد

فرش محرابی یا همان فرش مخصوص نمازخانه و مساجد در رنگ های و مدل های مختلفی تولید می شود و خریداران این محصولات که شیعه یا سنتی هستند با توجه به اعتقادات، سلیقه شخصی یا مد بودن یک طرح و رنگ خاص اقدام به انتخاب و سفارش فرش مخصوص نمازخانه و مسجد می کنند، برای مثال سنتی ها بیشتر فرش سجاده ای بدون محراب و ساده را انتخاب می کنند و اعتقاد دارند که نباید زمینه فرش سجاده ای دارای نقوش طبیعت یا نقش هایی باشد که منجر به از دست دادن تمرکز نمازگزار گردد.

در گالری محصولات فرش سجاده ای پرسان پارس انواع مختلف فرش مخصوص نمازخانه و مساجد قرار داده شده است و شامل طرح های زیبا و جدید و همچنین نقشه های ساده و خلوت از فرش محرابی مساجد است و برای افراد با سلایق مختلف طرح های متنوعی قرار داده شده است.

خرید فرش نمازخانه

فروش مستقیم فرش سجاده ای از کارخانه فرش

با توجه به اینکه خریداران فرش مخصوص نمازخانه و مسجدی معمولا متراژ بالایی از این محصول نیاز دارند، به صرفه ترین راه برای خرید فرش نمازخانه ای با ارزان ترین قیمت این است که سایت ها و مراکزی را بیابید که فروش مستقیم فرش سجاده ای از کارخانه فرش کاشان دارند و به این ترتیب هزینه های مربوط به واسطه گری یا هزینه های اضافی ارسال شامل خرید فرش سجاده ای نخواهد شد و شما فرش را با ارزان ترین قیمت ممکن می توانید خرید نمایید.

مجموعه پرسان پارس بزرگترین مرکز پخش فرش مخصوص نمازخانه و مساجد در کاشان بوده و انواع مختلف فرش محرابی از فرش 440 شانه ارزان قیمت گرفته تا فرش سجاده ای 700 شانه درجه یک را تولید نموده و به صورت پخش عمده و با قیمت کارخانه فرش در اختیار خریداران فرش مسجدی قرار میدهد.

فرش مخصوص نمازخانه در متراژ مورد نیاز شما طبق کروکی مسجد تولید شده و برای متراژ های بالا 500 متر حمل و نصب آن نیز شامل تخفیف ویژه خواهد شد.

برای ثبت سفارش و خرید فرش مخصوص نمازخانه و فرش سجاده ای برای مسجد، دریافت لیست قیمت و گرفتن نقشه های جدید فرش محرابی می توانید با کارشناسان فروش ما در شبکه های اجتماعی ارتباط گرفته و سفارشات خود را ثبت نمایید.

فرش نمازخانه ای

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر