09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 26 خرداد 1400 در ساعت 9 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید گلیم فرش ماشینی – قیمت گلیم فرش کاشان – گبه ماشینی سنتی – گلیم فرش طرح ترک مدرن – کارخانه گبه سنتی عشایری – قیمت عمده گلیم فرش درجه یک – فریز هیت ست.

گبه ماشینی سنتی یا گلیم فرش ماشینی که با قیمت مناسب در بازار عرضه می شود همان فرش فریز هیت ست است که به اشکال مختلف سنتی، مدرن، کلاسیک و فانتزی در شرکت های مختلف بافته می شود و به دلیل داشتن شانه و تراکم پایین تر نسبت به فرش و جنس نخ خاب ارزان تر، گلیم فرش ماشینی با قیمت مناسب تر و ارزان تر از فرش در بازار عرضه شده و خریداران زیادی به همین دلیل دارد.

طرح های جدیدی که در کارخانه گلیم فرش ماشینی کاشان تولید می شود، ابتدا در گالری سایت پرسان پارس بخش گلیم فرش قرار داده می شود و سپس به مرور در نمایشگاه های مختلف موجود در سطح شهرستان ها توزیع می شود، بنابراین افرادی که قصد خرید گلیم فرش ماشینی با قیمت مناسب و در جدیدترین طرح های روز بازار را دارند می توانند برای این منظور از گالری محصولات ما دیدن نموده و محصولات جدیدی که به تازگی وارد مرحله تولید شده اند و همچنین پرفروش ترین نقشه های موجود را مشاهده نموده و سفارشات خود را بر اساس این طرح های جدید تنظیم کنند.

فروش عمده طاقه گلیم فرش ماشینی رولی

بیشتر افرادی که قصد خرید گلیم فرش ماشینی با قیمت مناسب دارند، گمان می کنند تولید این محصولات تنها به شکل سایزی است، زیرا به دلیل بالا بودن قیمت گلیم فرش یا گبه ماشینی سنبه به گلیم خشک، اکثر فروشگاه های فرش برای راهرو و راه پله منازل تنها گلیم ماشینی خشک را در نمایشگاه خود برای فروش عرضه می کنند؛ در حالی که گلیم فرش ماشینی بر خلاف گلیم خشک دارای خاب بوده، نرم و لطف است و طرح های زیبا تر و جذاب تری دارد.

در این مجموعه تقریبا تمامی طرح های گلیم فرش فانتزی ترک ماشینی و گبه سنتی درجه یک که نمونه های آن در بخش محصولات قرار داده شده است به طورت طاقه گلیم فرش ماشینی رولی نیز بافته می شود و فروش عمده گبه ماشینی با طرح دلخواه خریداران در عرض های مختلف انجام می شود. عرض های رایج و پر فروش برای این مدل طاقه گلیم فرش ماشینی شامل عرض 50 و 80 سانتی متر، عرض 1 متر، 1.2، 1.5 و عرض 2 متر می باشد و سایر عرض های طاقه گلیم فرش ماشینی کناره ای نیز طبق سفارش برای خریداران عمده و تک به صورت رولی تولید و ارسال می شود.

گلیم فرش مدرن ماشینی

خرید گبه سنتی طرح عشایری دستباف گونه

گبه سنتی طرح عشایری یکی از معروف ترین و محبوب ترین نقشه هایی است که از قدیم الایام برای بافت گلیم فرش ماشینی یا همان فریز هیت ست از آن استفاده می شده و در ایران این سبک طرح و نقشه های فرش ماشینی طرفداران زیادی دارد. برای بافت این مدل گبه ماشینی از دستبافته های قدیمی ایرانی همچون طرح های عشایری مناطق مختلف کشور الهام گرفته شده است و افرادی که می خواهند در منزل خود یک چیدمان سنتی زیبا ایجاد کنند معمولا خرید گبه سنتی طرح عشایری دستباف گونه برایشان انتخاب خوبی است.

نمونه های زیادی از طرح های گبه ماشینی دستباف گونه در این سایت عرضه شده است؛ اما خریداران می توانند برای مشاهده طرح های کامل و خرید گبه سنتی طرح عشایری از طریق واتساپ با مشاورین ما ارتباط گرفته و کاتالوگ کامل طرح های گبه سنتی ماشینی را دریافت نمایند.

گلیم فرش درجه یک

فروش اینترنتی گلیم فرش طرح ترک جدید

علاوه بر نقوش سنتی و کلاسیک جدیدترین طرحی که برای بافت گلیم فرش ماشینی کاشان استفاده می شود گلیم فرش طرح ترک است که با نام فرش مدرن ایرانی نیز در برخی شرکت های فروشنده این محصول عرضه می شود. فروش اینترنتی گلیم فرش طرح ترک از همان ابتدا بسیار موفق بوده است زیرا تنوع طرح ها و رنگ آمیزی جدید زیبایی که این محصولات دارند هر بیننده ای را ترغیب به خرید نموده و لذا فروش اینترنتی گلیم فرش طرح ترک که آسان، سریع و ارزان قیمت است مورد توجه قرار گرفته است.

در سایت پرسان پارس بهترین انواع گلیم فرش فریز هیت ست مدرن و فانتزی جدید را که به تازگی وارد خط تولید شده اند را می توانید به صورت مستقیم از کارشناسان فروش دریافت نموده یا در بخش محصولات سایت از این کفپوش های جدید دیدن نموده و مشخصات فنی هر کدام را نیز مورد بررسی قرار داده و در صورت تمایل سفارش خرید گلیم فرش ماشینی با قیمت مناسب را در واتساپ یا سایر شبکه های اجتماعی مرتبط با مجموعه ثبت نمایید.

گلیم فرش ماشینی سنتی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر