09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 30 خرداد 1400 در ساعت 11 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید اینترنتی پشتی فرشی – فروش آنلاین پشتی فرش – پشتی فرش پرزی – قیمت پشتی فوم فشرده – کارگاه تولید پشتی فرش کاشان.

در کارگاه های پشتی فرش کاشان انواع مختلفی از پشتی فرشی تولید می شود که دارای طرح و رنگ مختلف و کیفیت های متفاوت با یکدیگر هستند، اصلی ترین معیار در تعیین کیفیت و قیمت پشتی فرش جنس موادی است که پشتی فرش با آن پر شده است، در گذشته از شن و سنگ برای پر کردن داخل پشتی استفاده می شد، اما امروزه روش های نوین جایگزین شده اند و دو نوع اصلی از موادی که می توان با آن پشتی فرش ماشینی را پر نمود شامل پشتی فرش پرزی و پشتی فرش با فوم فشرده است که هر کدامشان در کارگاه های مختصوص به خود تولید می شوند.

تولید انواع پشتی فرش فوم فشرده در کاشان

بخش اعظم تولیدات پشتی فرش ماشینی درجه یک در کاشان مربوط به پشتی فرش فوم فشرده می شود که کمی سبک تر بوده، قیمت ارزان تری دارد و اغلب خریداران در سراسر کشور این محصول را به دلیل داشتن همین مشخصات و ویژگی ها انتخاب می کنند و همین امر باعث شده همواره تنوع طرح و رنگ این مدل پشتی فرش در بازار بالاتر از سایر انواع پشتی فرش پرزی باشد.

با توجه به فروش بالای پشتی فرش فوم فشرده اغلب کارگاه های تولید پشتی به صورت اختصاصی فعالیتشان در زمینه تولید پشتی هایی است که با فوم فشرده پر شده اند و در مقایسه با پشتی فرش پرزی فروش بالاتر و قیمت پایین تری دارند.

پشتی فرش پرزی

تولید پشتی فرش پرزی درجه یک کاشان

پشتی فرش پرزی درجه یک و با کیفیت است، دوام بالایی دارد، شکل هندسی زیبایی و البته قیمت بالایی نیز نسبت به پشتی فرش های معمولی دارد، افرادی که قیمت برایشان اهمیت زیادی ندارند و هدفشان خرید بهترین مدل پشتی فرشی درجه یک باشد، عمدتا جستجویشان پشتی فرش پرزی خواهد بود.

این مدل پشتی با استفاده از پرز های فرشی اضافی در کارخانه ها، تولید می شود و هزینه بالاتری که این محصولات برای تولید دارند سبب شده گران قیمت تر نیز باشند. لذا اگر بخواهید یک پشتی فرش خوب و مقاوم خریداری کنید پیشنهاد ما به شما همین مدل های پشتی فرش پرزی خواهد بود که با تنوع خوبی در این سایت عرضه شده اند.

طرح های پشتی فرش ماشینی کاشان

طرح و نقشه هایی  که برای تولید پشتی فرش پرزی و فوم فشرده ای استفاده می شود تفاوتی با هم ندارند؛ در واقع تمامی رویه های پشتی فرش در کارخانه فرش ماشینی تولید می شوند؛ نقشه های مورد استفاده در تولید پشتی فرش ماشینی از روی نقشه فرش های پرفروش گرفته می شود، طرح هایی چون فرش طرح افشان، هالیدی، شهیاد، حوض نقره و... که فروش بالا و محبوبیت بیشتری در بین خریداران دارند پشتی فرششان نیز راحت تر پیدا می شود.

در این مجموعه رویه های جدیدترین نقشه های فرش ماشینی بافته شده و آماده موجود می باشد و خریداران پس از مشاهده و انتخاب رویه ها می توانند سفارش خود را ثبت نمایند تا پشتی فرش ماشینی طبق سلیقه و بودجه ای که دارند به صورت پشتی فرش پرزی یا با فوم فشرده تولید شوند.

پشتی فرش پرزی

خرید اینترنتی پشتی فرش ماشینی کاشان

کارگاه تولید پشتی فرش پرسان پارس در کاشان فعالیت دارد و بهترین و مرغوب ترین انواع رویه فرشی که در کارخانه های بزرگ و برجسته کاشان تولید شده است توسط کارگاه تولیدی این مجموعه جمع آوری شده و با مرغوب ترین مواد پر می شود و در فرآیند پر کردن نیز بهترین و با تجربه ترین افراد به کار برده شده است.

با ایجاد امکان خرید اینترنتی پشتی فرش ماشینی کاشان در این مجموعه تمامی خریداران از سراسر کشور می توانند طرح و رنگ فرش خود را در بین محصولات موجود در این مجموعه پیدا نموده و پشتی فرش پرزی یا فومی را سفارش دهند. رویه پشتی فرش های ماشینی به صورت 700 شانه و 1200 شانه با نخ اکریلیک 100% تولید می شود و با توجه به دوام و ماندگاری بیشتری که نوع 700 شانه دارد اغلب سفارشات خرید اینترنتی پشتی فرش پرزی و فوم فشرده مربوط به همین کیفیت می باشد.

کارگاه تولید پشتی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر