09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 10 فروردین 1400 در ساعت 12 : 25 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پشتی طرح فرش ماشینی – فروش عمده پشتی و رویه – خرید پشتی ست با فرش – ست پشتی با فرش – کارگاه تولید پشتی – قیمت پشتی فرش کاشان.

پشتی فرش ماشینی درجه یک در کارگاه های تولید پشتی کاشان با مدل های مختلفی تولید می شود. بیشتر پشتی فرش های ماشینی موجود در بازار از نوع پشتی فرش هایی هستند که با فوم فشرده پر شده اند و قیمت مناسبی دارند، برخی از مشتریان که علاقه مند به خرید پشتی فرش ست با فرش ماشینی منزل خود هستند که کیفیت بالایی داشته باشد، ب دنبال پشتی فرش های پرزی هستند که سنگین تر و با دوام تر هستند، البته این مدل پشتی فرش ها قیمت بالاتری نیز دارند.

رویه ای که برای پر کردن پشتی فرش ماشینی کاشان استفاده می شود معمولا از فرش 700 شانه یا فرش 1200 شانه با نخ اکریلیک 100% تولید می شود. ابعاد هر پشتی فرش 50در100 بوده و پارچه ای از جنس مخمل درجه یک برای دوخت پشت پشتی فرش استفاده می شود. در کاشان بزرگترین کارگاه های تولید پشتی فرش ماشینی فعال هستند که تلاش می کنند جدیدترین نقشه های پشتی فرش ماشینی را تولید نموده که ست فرش با پشتی زیبایی برای منازل ایجاد شود.

خرید پشتی فرش درجه یک از کاشان

در کارگاه تولید پشتی فرش ماشینی کاشان جدیدترین مدل های پشتی فرش ماشینی که با فرش های تولیدی جدید ست هستند پر شده و به صورت فروش اینترنتی پشتی فرش ماشینی از طریق سایت پرسان پارس در سراسر کشور عرضه می شود. خرید پشتی فرش درجه یک از کاشان بسیار راحت است تنها کافی است شما طرح مورد نظرتان را برای کارشناسان فروش ما در شبکه های اجتماعی ارسال نمایید و درخواست پشتی فرش ست با فرش نمایید تا مشاورین ما در حداقل زمان ممکن سفارش شما را ثبت نموده و مراحل تولید و ارسال پشتی فرش درجه یک مورد نظر شما انجام شود.

پشتی فرش درجه یک

قیمت پشتی در کارگاه تولید پشتی کاشان

با توجه به اینکه خرید پشتی فرش درجه یک از کارگاه تولید پشتی فرش ماشینی کاشان از طریق این مجموعه به صورت مستقیم انجام می شود، لذا خریداران بدون هیچ واسطه ای مستقیما سفارش خود را از تولید کننده دریافت می کنند و این امر سبب شده قیمت پشتی فرش در کرگاه پشتی به صورت حداقل برای خریداران محاسبه شود و خرید اینترنتی پشتی بدون واسطه بسیار مقرون به صرفه باشد، علاوه براین انواع پشتی فرش فوم فشرده یا پشتی فرش پرزی طبق سفارش و درخواست مشتری امکان تولید دارد و خریداران با توجه به بودجه و سلیقه شخصی خود می توانند یکی از انواع این محصولات را سفارش داده و خریداری نمایند.

با توجه به ارزان بودن قیمت پشتی فرش ماشینی درجه یک در خرید آنلاین در حال حاضر روند فروش اینترنتی شتی فرش ماشینی در حال بهبود بوده و تعداد خریداران پشتی به صورت آنلاین به طور پیوسته در حال افزایش است.

خرید پشتی ست با فرش

امکان خرید پشتی ست با فرش

همانطور که می دانید یکی از اصلی ترین درخواست های خریداران پشتی فرش ماشینی این است که پشتی فرش ست با فرش منزلشان را سفارش دهند و خرید پشتی فرش با طرح های متفرقه را دوست ندارند، لذا در مجموعه پرسان پارس این امکان برای مشتریان فراهم شده که ست پشتی با فرش را بتوانند خریداری نمایند. اگر شما فرش منزل خود را هنوز خریداری نکرده اید می توانید ست فرش با پشتی را به صورت همزمان از این مجموعه سفارش دهید تا دقیقا پشتی یکسان با فرشی که انتخاب کرده اید برای شما تولید شده و با فرش همزمان برایتان ارسال شود.

اما اگر فرش منزل را خریداری نموده اید و تنها به پشتی فرش ماشینی درجه یک برای ست نمودن با فرش نیاز دارید، عکس فرش منزلتان را برای کارشناسان فروش ارسال نمایید تا پشتی همان طرح را طبق سفارش برای شما آماده نمایند. 

پشتی فرش ماشینی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر