09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 22 خرداد 1400 در ساعت 10 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

جدیدترین انواع گلیم فرش کاشان – قیمت جدیدترین گلیم فرش – فروش عمده گبه و فریز – گلیم فرش درجه یک ارزان قیمت – خرید عمده گلیم فرش ماشینی.

گلیم فرش ماشینی را به عنوان یک کفپوش ارزان قیمت، نرم و لطیف و با دوام در نمایشگاه های فرش ماشینی می توانید پیدا کنید، این نوع کفپوش که به شکل کناره رولی، سایز بندی، پادری و سایر اشکال گرد و بیضی قابل تولید است را معمولا مغازه دار ها در متراز بالا تهیه می کنند و به صورت جزئی به فروش می رسانند.

از آنجایی که قیمت انواع فرش ماشینی در شانه و تراکم مختلف از قیمت گبه ماشینی و گلیم فرش بالاتر است، میزان فروش عمده و جزءی گلیم فرش بالاتر از فروش فرش بوده و لذا برای فروشنده ها اهمیت زیاد دارد که برای داشتن فروش بالا و سود بیشتر، گلیم و گلیم فرش های مختلف را در کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه نموده و برای عرضه به مشتریان در نمایشگاه خود قرار دهند.

فروش مستقیم گلیم فرش ماشینی از کارخانه

با توجه به اینکه فروش گلیم فرش ماشینی حاشیه سود بالایی برای مغازه دارها دارد، رقابت زیادی نیز بین نمایشگاه های مختلف برای عرضه محصولات با کیفیت، زیبا و ارزان قیمت وجود دارد؛ به خصوص در شهرستان های کوچک تر فروشنده ها برای جذب مشتریان بیشتر تلاش بیشتری جهت یافتن محصولات بهتر دارد.

یکی از بهترین راه ها برای اینکه یک مغازه دار بتواند محصول درجه یک و با کیفیت را ارزان تر از همه جا تهیه نموده و با قیمت مناسبی نیز به مشتریان خود عرضه کند،خرید از مجموعه های فروش مستقیم گلیم فرش ماشینی از کارخانه کاشان است که هزینه های تمام شده را با خریدار به حداقل می رساند و تنوع بیشتری نیز از نقشه های گوناگون برای انتخاب و سفارش در اختیار مشتریان قرار می دهد.

فروش عمده گلیم فرش ماشینی

در کاشان تعداد زیادی از شرکت های تولید و پخش عمده گلیم فرش درجه یک وجود دارد که با ارتباز با این تولید کننده ها خریداران می توانند خرید عمده گلیم فرش ماشینی را با ارزان ترین قیمت انجام دهند، از طرفی ما در این مرکز جدیدترین انواع گلیم فرش ماشینی درجه یک را که در حال حاضر تولید و روانه بازار می شود را نیز به این دسته از خریداران ارائه می دهیم تا کلکسیونی که در نمایشگاه خود برای خریداران عرضه می کنند شامل محصولات جدید، درجه یک و ارزان قیمت باشد.

طرح های گلیم فرش ماشینی کاشان

معمولا طرح هایی که برای تولید گلیم فرش ماشینی استفاده می شود نقوش سنتی الهام گرفته شده از دستبافته ها ایرانی است که با نام گبه ماشینی نیز شناخته می شود؛ علاوه بر این طرح ها، گلیم فرش فانتزی، وینتیج و گلیم فرش آشپزخانه نیز از نقوش مورد استفاده برای تولید و فروش عمده گلیم فرش ماشینی هستند که خریداران با توجه به سبک مشتریان و فروشی که دارند می توانند هر کدام یک از این نقشه ها را برای خرید عمده گلیم فرش ماشینی انتخاب کنند و سفارش دهند.

گبه های سنتی و برخی از نقشه های فانتزی در این سایت با کیفیت 350 شانه و تراکم 960 تولید می شوند، برخی از تولیدات گلیم فرش مدرن با کیفیت بالاتر یعنی 400 شانه و تراکم 1800 تولید می شوند که قیمت فروش عمده گلیم فرش ماشینی با این مشخصات قاعدتا بالاتر می باشد.

گلیم فرش ماشینی رولی

گالری جدیدترین انواع گلیم فرش ماشینی

در مجموعه پرسان پاس که امکان خرید مستقیم انواع گلیم فرش از درب کارخانه برای مشتریان فراهم شده انواع نقشه های جدید که در بالا ذکر شد به صورت عمده تولید شده و پخش می شود. تمامی نقشه ها در قسمت محصولات سایت بخش گلیم فرش ماشینی قرار داده می شود و خریداران می توانند از این قسمت ها نمونه های گلیم فرش فریز هیت ست را مشاهده نموده و برای سفارش انتخاب کنند.

روش راحت تر مشاهده طرح های جدید و پر فروش این است که از طریق شماره های ارائه شده در سایت با واتس اپ با مشاورین و کارشناسان فروش مجموعه ارتباط گرفته و درخواست کاتالوگ محصولات مربوط به گلیم فرش ماشینی جدید را نمایید، در این صورت کارشناسان ما جدیدترین انواع گلیم فرش ماشینی را با ارائه مشخصات فنی کامل برای شما ارسال خواهند نمود و در همانجا می توانید طرح های مورد نظرتان را انتخاب نموده و با ارسال ابعاد و تعداد مورد نیازتان سفارشتان را همانجا ثبت نمایید.

توجه داشته باشید که تمامی طرح هایی که به صورت سایزبندی در گالری قرار داده شده اند یا برای شما توسط کارشناسان ارسال شده اند قابلیت تولید به صورت رول کناره گلیم فرش از عرض 50 سانتی متر تا عرض 3 متر را دارند و قیمت دقیق متر مربع محصولات نیز به هنگام ثبت سفارش برای خریداران ارسال می شود.

فروش گلیم فرش ماشینی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر