09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 در ساعت 12 : 46 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش فرش ماشینی کاشان – خرید اینترنتی فرش – فروش فرش 12 متری – فروشگاه آنلاین فرش – قیمت فرش درجه یک اکریلیک – فرش 1200 شانه خوب – فرش هزار شانه کاشان – قیمت فرش 700 شانه.

اگر میخواهید خرید اینترنتی فرش کاشان انجام دهید بهتر است قبل از انتخاب و خرید فرش مورد نظرتان، می در مورد انواع فرش ماشینی، ویژگی ها و تفاوت هایشان اطلاعات به دست بیاورید؛ زیرا در فروش فرش ماشینی به صورت اینترنتی و در سایت های مختلف شما تنها یک عکس از فرش مشاهده می کنید و در بسیاری از سایت ها حتی عکس از خود فرش نیز قرار داده نشده و عکس طرح های فرش قبل از بافت در اختیار مشتریان قرار می گیرد، در این صورت شما اگر اطلاعات لازم در مورد مشخصات فنی فرش ها نداشته باشید ممکن است نتوانید انتخاب خوب متناسب با خواسته هایتان داشته باشید.

معرفی انواع فرش ماشینی خوب

در فروشگاه آنلاین فرش ماشینی بیشترین فرش هایی که در حال حاضر عرضه می شود در چهار دسته اصلی قرار می گیرد که بر اساس شانه و تراکم فرش ها این دسته بندی انجام شده و به شرح زیر می باشد:

  • فرش ماشینی 700 شانه اصل
  • فرش هزار شانه تراکم 3000 درجه یک
  • فرش 1200 شانه گل برجسته و ساده با تراکم 3600
  • فرش 1500 شانه ابریشم گونه تراکم 4500

این فرش ها که در سایت های مختلف فروشگاه آنلاین فرش ماشینی عرضه می شوند دارای ویژگی های متفاوتی نسبت به هم هستند و اگر می خواهید یکی از این محصولات را در فروش فرش ماشینی اینترنتی بخرید باید با این ویژگی ها آشنا باشید زیرا در فروشگاه آنلاین فرش امکان بازدید حضوری و لمس فرش ها از نزدیک وجود ندارد.

فرش هزار شانه تراکم سه هزار که از فرش های محبوب و پرفروش به شمار می رود، ظرافت بافت خوب، دوام بالا و قیمت متوسطی نسبت به سایر نقشه های فرش دارد. فرش ماشینی 700 شانه تراکم 2550 دارد، قیمت آن ارزان تر، دوام بالایی دارد اما ظرافت بافت سایر محصولات را ندارد یعنی رخ فرش 1200 شانه ماشینی و فرش هزار شانه کاشان بهتر از فرش 700 شانه است. فرش 1500 شانه هم بسیار ظریف و نازک و حساسیت است و به همین دلیل با نام فرش ابریشم گونه نیز به آن گفته می شود.

فروش فرش ماشینی

فرش ماشینی 12 متری کاشان

یکی از اصلی ترین سایز های فرش ماشینی که تولید آن در تمامی شرکت های فرش ماشینی انجام می شود و بیشترین فروش فرش ماشینی در این سایز است، فرش ماشینی 12 متری یا فرش 3در4 است که برای خانه های ایرانی که معمولا فضای بزرگ و دلبازی دارند بهترین گزینه می باشد. در کشورهای خارجی استفاده از فرش جنبه تزیینی دارد و به همین دلیل عمدتا چنین فرش بزرگی در هیچ خانه ای استفاده نمی شود و بیشتر فرش های 4 متری و 6 متری تولید می شود، اما در این فرش ماشینی 12 متری که تقریبا بخش بزرگی از کف را مفروش می کند بیشتر از سایر ابعاد فرش ماشینی مورد توجه است.

قیمت فرش ماشینی 12 متری 700 شانه مناسب تر است و در شهرستان ها و بخش هایی که فرش ماشینی خوب و ارزان قیمت را انتخاب می کند فروش آنلاین فرش ماشینی 12 متری 700 شانه نیز بیشتر است. فرش های با شانه و تراکم بالاتر نیز به ترتیب با بالا رفته شانه و تراکم قیمتشان بیشتر شده و حجم تولید و فروششان کمتر می شود.

قیمت فرش ماشینی اکریلیک درجه یک

فرش ماشینی اکریلیک درجه یک که در فروشگاه آنلاین فرش عرضه می شود بر اساس شانه و تراکم و نوع بافتی که دارد قیمت گذاری می شود، فرش ماشینی 700 شانه قیمت کمتری و به همیت ترتیب فرش هزار شانه کاشان، فرش 1200 شانه ساده و برجسته و فرش 1500 شانه گل برجسته 12 متری قیمت بالاتری دارند.

معمولا در تمامی شرکت های بافندگی فرش ماشینی نخ اکریلیک درجه یک 100% هیت ست شده در بافت فرش ماشینی استفاده می شود و تفاوت نخ ها در هر شانه و تراکم بر اساس نمره نخ می باشد نخ های ظریف تر که نمره بالاتری دارند در تولید فرش هایی مثل فرش 1200 شانه و فرش ماشینی 12 متری 1500 شانه استفاده می شوند.

برای اطلاع از قیمت فرش ماشینی 12 متری کاشان با هر مشخصاتی که دارد ابتدا طرح مورد نظرتان را می توانید از گالری محصولات سایت انتخاب نموده و سپس عکس فرش ماشینی را از طریق واتساپ یا تلگرام برای کارشناسان فروش ارسال نمایید، لیست قیمت، نحوه خرید و زمان تحویل سفارش را کارشناسان فروش فرش ماشینی در اختیارتان قرار خواهند دارد.

فروش آنلاین فرش ماشینی

عکس فرش ماشینی درجه یک کاشان

در فروشگاه آنلاین فرش ماشینی بخش گالری محصولات تمامی نقشه های جدید فرش ماشینی با شانه و تراکم مختلف به صورت جداگانه دسته بندی شده و در اختیار خریداران قرار گرفته است. خرید فرش ماشینی خوب از فروشگاه آنلاین فرش در این سایت بسیار آسان است زیرا تمامی عکس ها تصاویر بافته شده فرش می باشد و رنگ آمیزی واقعی فرش ها را خریدار می تواند ببینید و به این ترتیب در فروش فرش ماشینی به صورت اینترنتی نگرانی بابت تغییر رنگبندی آن برای خریدار وجود ندارد. از طرف دیگر دسته بندی محصولات به صورت بسیار منظم باعث شده تا خریداران به راحتی بتوانند جستجوی خود را بر اساس شانه و تراکم دلخواهشان تعیین نموده و در زمان کمتری بتوانند در فروشگاه آنلاین فرش پرسان پارس طرح و نقشه مورد نظرشان را با مشخصات دلخواه خود یافته و خریداری نمایند.

فروش فرش ماشینی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر