09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 23 اسفند 1399 در ساعت 11 : 33 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گلیم ماشینی ارزان قیمت کاشان – مرکز فروش گلیم ماشینی – گلیم ماشینی راه پله – گلیم ماشینی رولی جدید – گلیم متری – خرید گلیم ماشینی عمده – قیمت عمده گلیم ماشینی.

گلیم ماشینی کاشان را می توانید جزء ارزان ترین کفپوش های ماشینی در نظر بگیرید که برای مصارف مختلف مسکونی یا تجاری از آن استفاده می شود و همین ارزان بودن سبب افزایش حجم فروش آن شده است. بعد از گلیم ماشینی گبه یا گلیم فرش ماشینی است که قیمت مناسبی دارد و مغازه دار ها از این دو محصول عمدتا برای فروش استفاده می کنند و بیشترین سود فروشنده های فرش در زمان هایی که قیمت بالای فرش ماشینی باعث کاهش خرید مردم شده است از فروش چنین محصولاتی به دست می آید.

خرید عمده گلیم از کارخانه های بزرگ گلیم ماشینی کاشان باعث افزایش دامنه سود پخش کننده های گلیم می شود، چرا که حجم بالای تولید عمده گلیم در این شرکت ها باعث شده شرایط مناسب و قیمت ارزان گلیم ماشینی برای فروشنده های عمده گلیم ماشینی ارائه شده و حاشیه سود بیشتری برایشان ایجاد شود.

انواع گلیم ماشینی درجه یک کاشان

در کارخانه گلیم ماشینی کاشان تولید گلیم با دستگاه 320 شانه با تراکم 600 تا 700 انجام می شود تغییر تراکم در بافت گلیم معمولا به درخواست خریدار انجام می شود و افرادی که در شهرستان های کوچک کشور یا در کشورهای عراق و افغانستان فروش عمده گلیم ماشینی انجام می دهند با خرید گلیم ماشینی ارزان قیمت در تراکم پایین حجم فروششان بالا می رود، زیرا در چنین مناطقی هرچه قیمت خرید گلیم ماشینی کمتر باشد، خریداران تمایل بیشتری به خرید گلیم ماشینی ارزان دارند.

انواع گلیم ماشینی علاوه بر تراکم از لحاظ رنگ آمیزی نیز به دو دسته گلیم ماشینی 5 یا 6 رنگ و گلیم ماشینی 8 رنگ تقسیم می شود که قاعدتا گلیم 6 رنگ ارزان تر بوده و در مناطق ذکر شده مورد توجه و استقبال بیشتری است.

مرکز فروش گلیم ماشینی

گلیم ماشینی رولی راه پله جدید

یکی از پر مصرف ترین انواع گلیم و به طورکلی کفپوش های ماشینی گلیم ماشینی رولی یا همان گلیم راه پله است که در کارخانه گلیم ماشینی کاشان از عرض 30 سانتی متر تا عرض 3 و حتی 4 متری با طول حدود 30 متر بافته می شود. در کارخانه گلیم و گلیم فرش پرسان پارس مدل های گلیم ماشینی جدید رولی بافته شده است که طراحی زیبا و رنگ امیزی بسیار جذابی دارند و برای خریدارانی که به دنبال کفپوش های ارزان قیمت و زیبا هستند بسیار جالب توجه است. شما می توانید طرح و رنگ های کامل گلیم ماشینی رولی راه پله ای را از طریق شبکه های اجتماعی ما از کارشناسان فروش و مشاورین دریافت نموده و سفارش خود را ارائه دهید تا قیمت عمده و پیش فاکتور فروش برای شما ارسال گردد.

قیمت عمده گلیم ماشینی درجه یک

همانطور که گفته شد گلیم ماشینی در تراکم های مختلفی بافته می شود و قیمت عمده گلیم ماشینی نیز از طریق همین شانه و تراکم و وزن آن است که تعیین شده و به اطلاع خریدار می رسد، از طرفی بالا و پایین شدن قیمت نخ و مواد اولیه لازم برای تولید گلیم باعث شده با تغییرات دلار قیمت گلیم ماشینی نیز به طور پیوسته تغییر کند و ما نتوانیم یک قیمت مشخص و ثابت را به صورت کلی در اختیار خریداران عزیز قرار دهیم.

لذا اگر شما قصد خرید عمده گلیم ماشینی دارید و می خواهید قیمت گلیم ارزان را دریافت کنید لازم است در زمانی که قصد خرید دارید از کارشناسان فروش گلیم ماشینی ما استعلام قیمت گرفته و در همان بازه زمانی که قیمت گلیم ماشینی جدید را دریافت نموده اید سفارشتان را ثبت نمایید.

قیمت گلیم ماشینی ارزان

خرید اینترنتی گلیم ماشینی رولی

با توجه به اینکه فروش گلیم در برخی ایام سال به سرعت افزایش یافته و فروشنده های گلیم لازم است در مدت زمان بسیار کوتاهی سفارش گلیم ماشینی خود را دریافت نمایند، در کارخانه گلیم ماشینی پرسان پارس امکان خرید اینترنتی گلیم ماشینی رولی عمده را فراهم نموده ایم تا فروشنده های عزیز در شهر خود طرح و رنگ گلیم را انتخاب نموده و به صورت خرید اینترنتی گلیم ماشینی رولی را در متراژ مورد نیازشان سفارش دهند و در مدت زمان بسیار کوتاهی تولید گلیم برایشان انجام شده و از طریق باربری برایشان ارسال شود.

برای این منظور کافی است شما لیست قیمت و کلکسیون کامل طرح های گلیم ماشینی رولی یا سایز بندی و قالیچه ای را از کارشناسان گرفته و سفارشات خود را ثبت نمایید و در مدت زمان کوتاهی تحویل بگیرید.

گلیم ماشینی ارزان قیمت

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر