09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 9 فروردین 1400 در ساعت 12 : 38 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گلیم ماشینی درجه یک – مرکز فروش گلیم فرش – گلیم 6 رنگ کاشان – کارخانه گلیم ماشینی – گلیم ماشینی طرح جدید – خرید گلیم ماشینی کاشان – قیمت گلیم ماشینی رولی کناره.

گبه و گلیم فرش ماشینی، گلیم های خشک و فرش های فانتزی فریز از محصولات پرفروش و نسبتا ارزان قیمت هستند که در فروشگاه های مختلف فرش ماشینی انواع مختلفی از این کفپوش ها پیدا می شود، در نمایشگاه های فرش معمولا فروش بالایی دارند و جزء لاینفک محصولات عرضه شده در نمایشگاه های فرش محسوب می شود.

از آنجایی که قیمت فرش ماشینی در سال های اخیر افزایش قابل توجهی داشته است خرید گلیم فرش ماشینی، گلیم خشک که شامل گلیم 6 رنگ و 8 رنگ می شود و فریز و گبه ها بسیار بیشتر از گذشته شده و کارخانه هایی که تولید گلیم ماشینی و گلیم فرش طرح گبه یا فانتزی دارند نیز تنوع طرح و نقشه های خود را بیشتر کرده اند تا خریداران راحت تر بتوانند طرح کفپوش مورد نظر برای چیدمان منزلشان انتخاب کنند. در مجموعه پرسان پارس نیز انواع مختلفی از گلیم ماشینی برای فروش عمده به صورت گلیم ماشینی کناره رولی و گلیم ماشینی در سایز های مختلف مستطیل طراحی و تولید شده است و نقشه های این محصولات نیز در بخش گلیم 6 رنگ و گلیم ماشینی 8 رنگ قرار داده شده است.

علاوه بر این محصولات فانتزی و گبه ماشینی سنتی نیز از جمله گلیم فرش هایی هستند که فروش بالایی در سطح کشور دارند و مدل های مختلف این محصولات کا شامل گلیم فرش طرح جدید فانتزی و سنتی می باشد در گالری محصولات قرار داده شده است.

گلیم ماشینی کناره

خرید عمده گلیم ماشینی کاشان

در مرکز فروش گلیم ماشینی کاشان شما می تونانید برای فروش عمده گلیم فرش محصولات مورد نیازتان را خریداری نمایید، مجموعه پرسان پارس در این مرکز فروش انواع مختلف گلیم ماشینی درجه یک را که با بهترین کیفی تولید شده با قیمت عمده درب کارخانه عرضه می کند و حتی در ایام پرفروش سال که معمولا شرکت های کوچک قادر به تامین نیاز مشتریان خود نیستند، در این مجموعه تولید گلیم طبق سفارش خریدار در مدت زمان کوتاهی انجام می پذیرد.

خرید عمده گلیم ماشینی درجه یک با قیمت ارزان باعث می شود حاشیه سود مغازه دارها به میزان قابل توجهی افزایش یابد و از طرف دیگر مشتریانشان نیز به دلیل کیفیت مطلوب محصولات و قیمت مناسب رضایت بیشتری داشته باشند.

انواع گلیم ماشینی درجه یک

گلیم ماشینی درجه یک خشک به دو صورت گلیم 6 رنگ و گلیم 8 رنگ تولید می شود و معمولا دستگاه بافندگی آن نیز یک دستگاه CLP یا ADR است که گلیم ماشینی 320 شانه با تراکم 600 الی 700 را تولید می کنند، با توجه به اینکه مشتری عمده چه محصولی با چه قیمتی نیاز دارد تراکم گلیم ماشینی قابل تغییر است، برای مثال در نمایشگاه های داخل ایران که کیفیت گلیم ماشینی درجه یک اهمیت زیادی دارد، اکثر مغازه دارها گلیم ماشینی 6 رنگ با تراکم 700 را در مرکز فروش عمده گلیم سفارش می دهند، اما برای صادرات به کشورهایی همچون عراق و افغانستان که نیاز به محصولات ارزان تر وجود دارد گلیم ماشینی در وزن و تراکم پایین به صورت سفارشی در کارخانه گلیم فرش راوند کاشان تولید می شود.

گلیم ماشنیی درجه یک

قیمت گلیم ماشینی رولی یا متری

یکی از پرفروش ترین انواع گلیم و گبه و گلیم فرش، گلیم ماشینی رولی یا کناره گلیم است که با نام طاقه گلیم نیز در کارخانه های تولید کننده عرضه می شود، معمولا از عرض 30 سانتی متر تا عرض 3 الی 4 متر بافت گلیم ماشینی رولی انجام می شود و مغازه دارها برای فروش این محصول به صورت عمده اگر یک طرح را انتخاب کنند تمامی عرض های آن را خریدارای می کنند تا بتوانند پاسخگوی نیاز تمامی مشتریان خود باشند.

خرید تمامی عرض های گلیم ماشینی سبب می شود متراژ مورد نیاز این دسته از خریداران بالا برود و لذا قیمت خرید گلیم ماشینی درجه یک برایشان اهمیت پیدا کنند و لازم است گلیم ماشینی را در ارزان ترین قیمت خریداری کنند تا بتوانند قیمت رقابتی و مناسبی به مشتریان خود بدهند و از طرف دیگر حاشیه سودشان نیز بالا برود.

در مجموعه پرسان پارس تلاش نموده ایم با حداقل کردن سود خود و بالا بردن کیفیت محصولاتی که به مشتریان خود عرضه می کنیم، رضایت همکاران خود را فراهم نموده و محصول مورد نیازشان را با حداقل قیمت و مطلوب ترین کیفیت ارائه دهیم. برای استعلام قیمت گلیم ماشینی رولی و سایز، ثبت سفارش و دریافت کاتالوگ محصولات می توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط گرفته و سفارشات خود را ثبت کنید.

مرکز فروش گلیم ماشینی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 1 کاربر