09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 6 مهر 1399 در ساعت 17 : 2 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید آنلاین فرش 700 شانه تراکم 2550 از کارخانه فرش کاشان – فروشگاه فرش کاشان 700 شانه – قیمت فرش 700 شانه اکریلیک درب کارخانه فرش ماشینی کاشان.

چنان چه قصد خرید اینترنتی فرش ماشینی را کرده باشید هنگام مطالعه مشخصات فنی فرش مربوطه اصطلاح هیت ست را شنیده باشید اما ندانید که منظور از آن چیست؟ برای این که با این مفهوم و انواع فرش کارخانه کاشان بیشتر آگاه شوید این مقاله می تواند کمک بزرگی در انتخاب و خرید فرش اکریلیک 700 شانه به شما کند.

کارخانه فرش کاشان از دهه 70 خورشیدی تولیدات فرش 700 شانه را در تراکم های پایین شروع کرد و پس از مدتی توانست از فرش ماشینی 700 شانه تراکم 2550 رونمایی کند و امروزه نیز برای این که بتواند فرش های تولیدی را با قیمت ارزان تر به دست مصرف کنندگان برساند فروشگاه اینترنتی فرش کاشان را با هدف فروش فرش به قیمت درب کارخانه افتتاح نموده است.

فرش اکریلیک چه فرشی است؟

الیاف اکریلیک از طریق فرایند پتروشیمی و مواد پلیمر نفتی تولید می شوند که در واقع 85 درصد آن را پلیمر اکریلو نیتریل تشکیل می دهد. فرش اکریلیک 700 شانه امروزه به عنوان با کیفیت ترین فرش ماشینی 700 شانه تولید و شناخته می شود که در ادامه به دلایل برتری این فرش اشاره می کنیم.

نخ اکریلیک بسیار سبک بوده و به دلیل شباهت به پشم طبیعی زیبایی قالی های دستباف را دارند. الیاف اکریلیک به صورت رنگی، کتان و سفید خام تولید می شوند. ویژگی هایی که فروش فرش به قیمت درب کارخانه دارد از دیگر موضوعاتیست که در ادامه به بررسی آن می پردازیم اما در ابتدا به مزایای فرش اکریلیک 700 شانه می پردازیم.

فرش های اکریلیک که از 500 شانه تا فرش 1500 شانه تولید می شوند ویژگی هایی از جمله ضد حساسیت بودن، عدم پرزدهی، راحتی شست و شو، رنگ بندی جذاب، قیمت ارزان و مقاومت در برابر حرارت و نور را دارند و ضخامت زیاد آن که باعث احساس آرامش هنگام استراحت بر روی فرش می شود از دیگر خصوصیات این محصول می باشد.

فرش 700 شانه اکریلیک

چرا فرش 700 شانه اکریلیک؟

همان طور که گفتیم فرش اکریلیک 700 شانه تراکم 2550 با کیفیت ترین فرش در عین قیمت ارزان می باشد و چرایی برای عدم انتخاب این محصول باقی نمی گذارد. حال که فروش فرش به قیمت درب کارخانه در فروشگاه آنلاین فرش پرسان پارس فراهم می باشد اما خصوصیت فرش های اکریلیک به صورت زیر می باشند:

  • نخ بوم فرش های 100 درصد اکریلیک از جنس پنبه (Cotton) می باشد.
  • نخ ریشه فرش های اکریلیک از جنس پلی استر می باشد.
  • نخ پود فرش اکریلیک 700 شانه جوت یا کنف می باشد.

در بازار ممکن است فرش هایی با نام فرش های درصد دار را بشنوید که در آن ها از پلی استر یا نخ BCF استفاده شده باشد که طبیعتا فرش های ارزان قیمت تری بوده و طول عمر آن ها از فرش های 100 درصد اکریلیک کمتر می باشد.

بهترین فرش 700 شانه

به طور کلی بهترین فرش های ماشینی فرش هایی می باشند که علاوه بر این که قیمت فروش فرش به قیمت درب کارخانه است عمر و کیفیت فرش نیز بالا باشد. فرش 700 شانه اصل دارای تراکمی معادل 2550 می باشد، به هیچ وجه در اثر شست و شو آبرفت و کوتاه شدگی در آن مشاهده نمی شود.

فرش اکریلیک 700 شانه در اثر باخور بالا کوبیده یا به هم چسبیده نمی شود و مقاومت خوبی در برابر شست و شو و حرارت دارند به طوری که قرار دادن جسم داغ بر روی فرش در کوتاه مدت اثر بدی روی فرش نمی گذارد. در حالی که اگر الیاف فرش به غیر از اکریلیک هیت ست باشد در اثر حرارت بلافاصله شاهد آثار سوختگی در فرش خواهیم بود.

فرش 700 شانه اصل

راه های تشخیص فرش 700 شانه اصل

فرش هایی که در بازار آن ها را مشاهده می فرمایید پلی استر، بی سی اف، ورژن، پلی پروپیلن و اکریلیک می باشند که به طور قطع فرش اکریلیک 700 شانه به عنوان فرش اصل و اورجینال شناخته شده می باشد.

برای این که بتوانید فرش های متفرقه را از فرش اصلی تشخیص بدهید شاید نیاز به یک متخخص باشد که این موضوع خرید فرش ماشینی را کمی دشوار می کند اما در زیر با ارائه روش هایی به راه های تشخیص فرش ها اشاره می کنیم.

  • فرش های اکریلیک به نسبت فرش های پلی استر لطافت و نرمی بیشتری دارند.
  • یک فرش اکریلیک هنگام جارو کشیدن و یا دست کشیدن بر روی آن به هم چسبیده نمی شود و پرزها از هم جدا می باشند.
  • فرش های ماشینی اکریلیک در اثر استفاده و اصطلاحا پاخور زیاد کوبیده نمی شوند.
  • وسایل داغ از جمله اتو و قابلمه به راحتی بر روی فرش 100 درصد اکریلیک اثر نمی گذارد.
  • رنگ بندی فرش های دستباف گونه اکریلیک بسیار واضح و شفاف بوده و فروش فرش به قیمت درب کارخانه باعث 30 درصد صرفه جویی در هزینه های پرداختی شما می شود.

خرید اینترنتی فرش اکریلیک 700 شانه

در بالا به روش های انتخاب و خرید فرش خوب و با کیفیت اشاره کردیم اما چطور می توانیم هنگام خرید اینترنتی فرش ماشینی از کیفیت آن مطمئن شویم.

فروشگاه آنلاین فرش پرسان پارس فرش 700 شانه تراکم 2550 اصل را به عنوان یکی از محصولات تولیدی کارخانه فرش کاشان با نشان استاندارد ایران و اتحادیه اروپا و ضمانت 60 ماهه به فروش می رساند که این ها نشان دهنده اطمینان از درجه یک بودن تمام فرش های عرضه شده از کارخانه می باشد و این امکان را برای شما خریداران فراهم می سازد به آسانی و بدون مراجعه حضوری فروش فرش به قیمت درب کارخانه را خریداری نمایید.

برای این کار کافیست به راحتی از طریق واتساپ یا تلگرام پیام خود را در خصوص خرید فرش مورد نظرتان روی شماره های 09124602254 و یا 09131629159 گذاشته تا در اولین فرصت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

فرش 700 شانه اکریلیک

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر